Inkjet = Deskjet ?
Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-08-02 07:27

Hejsa

Er en Inkjet printer det samme som en Deskjet printer ??

På forhånd tak

Jan
--
http://www.cuk.dk/
http://www.cuk.dk/salg/

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 14-08-02 08:04

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Er en Inkjet printer det samme som en Deskjet printer ??

Hej Jan

'Deskjet' er HP's betegnelse for inkjet-printere til alm. brug.

Peter Brandt Jørgensen
www.peterbj.dk (Nu over 950 vitser!!!)

Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-08-02 16:57

> 'Deskjet' er HP's betegnelse for inkjet-printere til alm. brug.

Det er fordi jeg har købt noget Kodak Inkjet Photo papier, man når der
udskrives på dette, med min HP Deskjet 820 flyder det ud

Jan

Fra : Wass Up

Dato : 14-08-02 17:34

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote in message news:ajdujk$ao6$1@sunsite.dk...

> Det er fordi jeg har købt noget Kodak Inkjet Photo papier, man når der
> udskrives på dette, med min HP Deskjet 820 flyder det ud
Har du fortalt dit udprintningsprogram at det er Kodak Inkjet Photo papir du
vil printe på. Printeren ter sig anderledes når det er specielt papir.

Fra : Mogens

Dato : 15-08-02 06:04

On Wed, 14 Aug 2002 17:57:09 +0200, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>Det er fordi jeg har købt noget Kodak Inkjet Photo papier, man når der
>udskrives på dette, med min HP Deskjet 820 flyder det ud

Hej

Det lyder mystisk. Jeg har selv en HP 850 og har ingen problemer med
det papir. Har du husket at vælge den rigtige papirtype i printer
driveren ? Altså i printer boksen lige inden du printer ?

Kører du med uoriginalt blæk ? For så er det noget længere om at
tørre, især på foto papir. Men det burde nu ikke flyde ud alligevel.

mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 14-08-02 08:07

On Wed, 14 Aug 2002 08:27:26 +0200, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Er en Inkjet printer det samme som en Deskjet printer ??

Ja, sådan circa, men du blander dog 2 ting sammen.

En inkjet pronter er en printer som sprøjter små dråber blæk
på papiret.

Deskjet er HP's serie af inkjet printere.

Så en Deskjet er en inkjet, men en inkjet er ikke nødvendigvis
en Deskjet for der findes jo mange andre mærker.

mvh Mogens

Fra : Esben

Dato : 15-08-02 00:48

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse
> On Wed, 14 Aug 2002 08:27:26 +0200, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

> Deskjet er HP's serie af inkjet printere.

"HP color inkjet" og "HP business inkjet" er dog også inkjet-printere.

--
Esben

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-08-02 06:50

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message
> "HP color inkjet" og "HP business inkjet" er dog også inkjet-printere.

No shit, Sherlock...?!

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen