Program Til Dokumentation af industrielle ~
Fra : Rasmus Nørskov Peder~

Dato : 13-08-02 18:07

hej alle sammen jeg leder efter et program til konstruktion af elektriske
industriele maskiner, dog hvor hver enkelt kundeopgave er individuelt
baseret på et standart produkt.

Programmet skal kunne generere styklister og lignende og skal kunne
samarbejde med et fuld lagerstyrings system feks. ved hjælp af komma
separeret fil eller lignende.

Er der nogen der ved hvad for et program man skal vælge.
Jeg arbejder idag med programmer som protell og autocad så nærtliggende
ville være EL-PRO cad. men er der nogen der har nogle gode erfaringer med
nogle programmer, så skriv endelig

Hilsen Rasmus

Fra : Lene Sørensen

Dato : 14-08-02 06:52

Hej Rasmus
Jeg ved ikke om du kan bruge et program der hedder PC-Schematic.

Lene

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 14-08-02 18:21

"Lene Sørensen" skrev
> Jeg ved ikke om du kan bruge et program der hedder PC-Schematic.

Det lyder som en god ide der er ihverttilfælde ingen problemer med
styklisterne, Hent en demo på http://www.dps.dk du skal bruge den version
der hedder "PCschematic ELautomation"
evt. kan du også kigge på http://www.caddy.dk

Mvh Peter A. Jensen

Fra : Rasmus Nørskov Peder~

Dato : 20-08-02 20:26

Ja men er det ikke den samme udgiver af programmet som nu bare hedder EL Pro
Cad

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 22-08-02 22:42

"Rasmus Nørskov Pedersen" skrev
> Ja men er det ikke den samme udgiver af programmet som nu bare hedder EL
Pro CAD <

Jeg tror det ikke, men kender ikke "EL Pro CAD" jeg trode egentligt at det
var noget med en AutoCAD applikation, Navnet siger egentligt ikke ret meget.
Prøv at tale lidt med de andre leverandører de må vide hvad det er/var for
noget.
Glemte iøvrigt http://www.eplan.dk

Mvh Peter A. Jensen

Fra : P.C.

Dato : 14-08-02 11:44

Hi.

> [...]
> Jeg arbejder idag med programmer som protell og autocad så nærtliggende
> ville være EL-PRO cad. men er der nogen der har nogle gode erfaringer med

Når du i forvejen har AutoCAD kan du jo koble tegninger sammen med både regneark
og database programmer. Det har jo været en feature gennem hele AutoCAD's
historie og derved behøver du jo ikke noget seperat program men kan opbygge en
database der passer til præcist dit formål.
P.C.
http://d1o111.dk.telia.net/~u139600113/a