Videoout på GeForce 4 problem.
Fra : Stig Kjøller

Dato : 13-08-02 16:27

Jeg har videoout på grafikkortet og et almindeligt scartstik på TVét,
ikke s-video.
Jeg har har et Svhs kabel og et audiokabel og en Svhs til Composit
converter (scart) men intet billede Hva nu?????????
Stig

Fra : Stig Kjøller

Dato : 13-08-02 16:36

Stig Kjøller <stig.kjoeller@9D1X0adslhome.dk> (slet 9D1X0) skrev:
> [...]
>Jeg har har et Svhs kabel og et audiokabel og en Svhs til Composit
>converter (scart) men intet billede Hva nu?????????

Når jeg bruger programmet TVtool for jeg den information at den ikke
kan detektere en TVchip på´mit kort, og jeg skal kigge i FAQén. Hvad
er det.
Stig

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-08-02 16:38

"Stig Kjøller (slet 9D1X0)" <stig.kjoeller@9D1X0adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:3d592549$0$87296$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har har et Svhs kabel og et audiokabel og en Svhs til Composit
> converter (scart) men intet billede Hva nu?????????

Har du husket at slå tv udgangen til ?
Under "egenskaber for skærm" => Indstillinger => Avanceret.

/Henning, Sydfyn

Fra : Stig Kjøller

Dato : 13-08-02 16:49

Henning Sørensen <hkks@privat.dk> skrev:
>"Stig Kjøller (slet 9D1X0)"
><stig.kjoeller@9D1X0adslhome.dk> skrev i en
>meddelelse
>ol01.news.tele.dk...
>>
>Har du husket at slå tv udgangen til ?
>Under "egenskaber for skærm" =>
>Indstillinger => Avanceret.
>
>/Henning, Sydfyn

Det ville jeg frygtelig gerne, men det er kun den øverste (analog
skærm) der er tændt. Jeg kan ikke aktivere <TV skærm>
Stig, Bornholm

Fra : Michael Pedersen

Dato : 13-08-02 21:50

> Det ville jeg frygtelig gerne, men det er kun den øverste (analog
> skærm) der er tændt. Jeg kan ikke aktivere <TV skærm>
> Stig, Bornholm

Tænd dit fjernsyn inden du tænder pc. Så finder den ud af det.