Autocad blokke
Fra : Michael Mortensen

Dato : 11-08-02 19:46

Hej Alle

Jeg er forholdsvis nu bruger at autocad.
Er der nogle som ved hvor og hvordan man kan få fat i Autocad blokke som kan
indsættes i andre tegninger.
Jeg tænker på blokke af møbler, ventilationsudstyr, skruer og bolte og havd
der ellers findes.
Håber på jeres hjælp

Venlig hilsen Michael

Fra : P.C.

Dato : 12-08-02 12:59

Hi.

"Michael Mortensen" <mgm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indsættes i andre tegninger.
> Jeg tænker på blokke af møbler, ventilationsudstyr, skruer og bolte og havd

På de internationale lister kommer der ofte tilsvarende spørgsmål og hvis du vil
udvide dit søge område er det nok en god ide at spørge om det samme på
Alt.cad.autocad eller comp.cad.autocad . Der er mange som har en hjemmeside
hvor man kan downloade en masse forskelligt "Lego legetøj" ;))
Nice talking to you.
P.C.
http://d1o111.dk.telia.net/~u139600113/a

Fra : meiland

Dato : 21-08-02 08:47

Hej Michael !

Ventilation: Lindab.dk -> CADvent (skal desværre downloades)

Sanitet fås fra Iføs distributør (søg f.eks. på google.com, jeg kan ikke
huske navnet)

Derudover er der Rockwool (hjemmeside), Dansk eternit, Danogips, Velux
vinduer

Bolte kan være lidt vanskeligere at få fat på. For en del år siden,
bestilte min daværende arbejdsgiver en diskette fra Bossard (det hed
vist Føns før). Den krævede dog den store udgave af Autocad. Den leveres
gratis til firmaets kunder, evt. til rådgivere, ellers kostede den vist
800 kr.

God jagt

/Meiland

http://www.kandu.dk/