Handicap chat
Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 10-08-02 19:23

Hej igen

Jeg har lidt travlt for tiden, men vil meget gerne have sat min handicap
chat igang. Derfor har jeg lavet en meget simple side med en meget simpel
chat på. Her er der mulighed for at chatte med andre handicappet. Jeg håber
også der en andre der kommer ind og giver forslag til siden.

Så sagt er det kun en midletidig side. Adressen er :

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 10-08-02 19:25

Hej

Så kom jeg til at trykke på send. Undskyld

Adressen er http://www.bagduggederuder.dk/

Hilsen

Jan

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 10-08-02 21:04

Hej Igen

Det var alt for tidenligt jeg fik lagt siden op. Som sagt har jeg lidt
travlt for tiden og lavede en meget simpel side. Men det var ikke en god
ide.

Jeg arbejder nu på siden og kommer igen når den er færdig. Undskyd
ulejligheden

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Lotte M

Dato : 10-08-02 21:48

"Jan Bang Madsen" <jbm@jbmsoft.dk> skrev :

> Jeg arbejder nu på siden og kommer igen når den er færdig. Undskyd
> ulejligheden

Når din chat er færdig, vil det være en rigtig god ide, hvis du ikke
reklamerer for den i denne gruppe, men bruger den dertil indrettede
dk.opslag.internet.

Hvis du har brug for respons i opbygningsfasen, så kan jeg i øvrigt
anbefale dk.edb.internet.webdesign.ris+ros.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 10-08-02 21:51

Hej Lotte

Det er gået op for mig, at nogen har opfattet det som reklame. Det er jeg
ked af, får det var ikke meningen. Jeg mangler selv en chat hvor jeg kan
komme i kontakt med andre handicappet og siden er ikke ment oplysning.

Jeg er ked af hvis jeg har brug gruppe forkert. Det var ikke mening.

Hilsen

Jan

Fra : Lotte M

Dato : 10-08-02 22:10

"Jan Bang Madsen" <jbm@jbmsoft.dk> skrev :

> Jeg er ked af hvis jeg har brug gruppe forkert. Det var ikke mening.

Du har ikke begået en alvorlig forbrydelse Jeg synes dog det
er vigtigt, at vi holder gruppen fri for opslag og reklamer. for når
den ene må reklamere lidt, så må den næste sikkert også - og så
tror alle pludselig opslag og reklamer er ok.

Anyway - du kan have et link til chatten i din signatur og dermed
reklamere legalt, hver eneste gang du skriver et indlæg i gruppen.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 10-08-02 22:17

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvis du har brug for respons i opbygningsfasen, så kan jeg i øvrigt
> anbefale dk.edb.internet.webdesign.ris+ros.

Hej Lotte

Når du og andre har meget travlt med, at gå op i hvad der er reklame og
ikke, hvis det
indlæg Jan Bang Madsen kom med er reklame hvad, er nedenstående så.

Lotte M
reklame http://www.lotte-m.dk reklame
reklame http://www.handiinfo.dk reklame

Med venlig hilsen

Kjeld Nielsen
kgn@gremling.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-08-02 22:23

"Kjeld Nielsen" <kgn@gremling.dk> writes:

> [...]
> ikke, hvis det
> indlæg Jan Bang Madsen kom med er reklame hvad, er nedenstående så.

Du har netop fjernet det som gør det fuldt tilladt og accepteret at
reklamere i en hvilken som helst nyhedsgruppe, nemlig "-- ". Det
kaldes en signatur og er de 4*72 tegn som man kan indsætte efter et
indlæg, adskilt af "-- ".

Læs mere på http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 10-08-02 22:46

> [...]
> reklamere i en hvilken som helst nyhedsgruppe, nemlig "-- ". Det
> kaldes en signatur og er de 4*72 tegn som man kan indsætte efter et

Ved det godt, der burde have stået dette.

Fra : Lotte M

Dato : 10-08-02 22:40

"Kjeld Nielsen" <kgn@gremling.dk> skrev :

> hvis det
> indlæg Jan Bang Madsen kom med er reklame hvad, er nedenstående så.

[Snip min signatur med Kjelds kommentarer]

Det er en signatur.

I dk-grupperne er det tilladt at have en signatur, markeret med "-- ", her må
man skrive akkurat hvad man lyster, maximalt 4 linier a 72 tegn.
Se: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Outlook Ekspress har en dysfunktion, der betyder signaturadskilleren ikke
er helt korrekt, da den mangler et " ", men den accepteres alligevel.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : lars mjaaland

Dato : 19-08-02 10:37

In article <aj3lst$m2h$1@news.cybercity.dk>, Jan Bang Madsen
<jbm@jbmsoft.dk> wrote:

> http://www.bagduggederuder.dk/
kan denne adresse være rigtig
her mødes vi med en tekst derbl.a. siger "Dialogboksen er side for
bruger Microsoft Access. Her kan du finde forskellige ting omkring
Access og for andre til at svare på dine spørgmål."
-:)lars

Fra : Annika Pedersen

Dato : 19-08-02 17:33

> http://www.bagduggederuder.dk/

Det er fordi den er ændret - tidl. var det kortvarigt en handi-
chat, men den var vist for beta til at komme op - desværre. :)

--
Annika Pedersen & Chili
http://annika.dk

Fra : lars mjaaland

Dato : 09-10-02 11:51

fandt du et chatscrit der duger?

Fra : lars mjaaland

Dato : 15-10-02 22:51

du og alle jer andre er da velkomne til at bruge min chat så længe
http://www.normik.dk/lars/chat/login.asp her er plads til op til 20
brugere samtidigt.
1/2Lars