Kabinet
Fra : Dennis Kristensen

Dato : 11-08-02 11:43

Hej.

Jeg har i øjeblikket en AMD 1800+, et udemærket Soltek motherboard og et
Geforce 4. Problemet er bare at hele skidtet leverer ret meget varme. Jeg
købte så en Silent Viking køler til min CPU, hvilket er en ret monsterkøler,
men det er som om den ikke kan få luft?? Jeg ved jeg har et skodkabinet, men
nogle gode forslag til et (Helst sort) med masser af mulighed for luft. Det
skal helst heller ikke være større end midi--

Dennis

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-08-02 11:58

"Dennis Kristensen" <webmaster@panus.dk> wrote in message
> [...]
Det
> skal helst heller ikke være større end midi--

Så kunne et Chieftec DX-01B-D måske være noget.
Der er plads til 2 blæsere bag og 2 blæsere foran. Og det kan fås med eller
uden blæser i siden, og med eller uden PSU.
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=899 (u. PSU)
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=899 (m. PSU)
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=899 (u. PSU, m. blæser og
vindue)
Blæser i siden og vindue, hører ikke nødvendigvis sammen.

Et par reviews:
http://www.virtual-hideout.net/reviews/chieftec_dx01wd/index.shtml
http://www.moddin.net/review.asp?ReviewID=27

Se evt. Chieftecs hjemmeside: http://www.chieftec.com/products/products.htm

Mvh. Lars

Fra : Esben

Dato : 11-08-02 12:01

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d564356$0$14346$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
blæser og
> vindue)
> Blæser i siden og vindue, hører ikke nødvendigvis sammen.

Wow, kalder du det midi?

--
Esben

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-08-02 12:08

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in message

> "Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
> [...]

OK..... måske et stort midi kabinet, men det fås større:
http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=899. Det fås selvfølgelig
også mindre, men der er rigtig gode muligheder for køling.

Mvh. Lars

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-08-02 12:16

> "Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
> [...]

Øhhhhh.....hov.
Der gik da vist eller andet galt med copy/paste af linksene. Nu forstår jeg
bedre at du undrede dig
Her er de rigtige links:
http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=2410 (u. PSU)
http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=463 (m. PSU)
http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=3660 (u. PSU, m.blæser og vindue).

Sorry...

Mvh. Lars

Fra : Martin K

Dato : 11-08-02 12:19

Lars Hedegaard Pedersen wrote:
> Øhhhhh.....hov.
> Der gik da vist eller andet galt med copy/paste af linksene. Nu
> [...]

Ikke for noget, men er der ikke også noget galt med disse links...? Man
ryger da bare ud til forsiden igen...

> Sorry...

No problemos

--
Martin K

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-08-02 12:25

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message

> Ikke for noget, men er der ikke også noget galt med disse links...? Man
> ryger da bare ud til forsiden igen...

Hmmm.... Ikke hos mig. Jeg ryger direkte ind til kabinetterne.
Men ellers så er vejen fra forsiden ind til kabinetterne: hardware,
kabinetter, chieftec. Så kan man se alle (eller i hvert fald de fleste af)
Chieftecs kabinetter. Der er 2 sider.

Mvh. Lars

Fra : Martin K

Dato : 11-08-02 12:41

> [...]
> kabinetter, chieftec. Så kan man se alle (eller i hvert fald de
> fleste af) Chieftecs kabinetter. Der er 2 sider.

Spøjst ikke... jeg kommer bare til: http://m-e.dk/shop/ og det er jo
forsiden... men anyway, er der da godt nok mange at vælge imellem...

--
Martin K

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 11-08-02 12:52

> Spøjst ikke... jeg kommer bare til: http://m-e.dk/shop/ og det er jo
> forsiden... men anyway, er der da godt nok mange at vælge imellem...

Nu fik jeg også problemet. Men man skal bare trykke på linket igen. Så
virker det. Jeg har faktisk oplevet det før med andre sider. Men metoden med
at trykke 2 gange plejer at virke.

Mvh. Lars

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-08-02 15:33

> Nu fik jeg også problemet. Men man skal bare trykke på linket igen. Så
> virker det. Jeg har faktisk oplevet det før med andre sider. Men
> metoden med at trykke 2 gange plejer at virke.

Det skyldes, at der checkes for om en given cookie eksisterer. Gør den
ikke det sendes man til forsiden, hvor cookie'en skrives. Anden gang man
klikker på linket findes cookie'en så....

Kim Jensen
colormatch.dk // farver til dit website!