Temp. på Amd 1700+??
Fra : SH

Dato : 10-08-02 11:28

Hej..

Er der nogen der har erfaringer med hvor varm en Amd 1700? er/burde være ved
normal køling (retail blæser på CPU, 2 blæsere der blæser ind i kabinet og 2
der blæser ud)

Kan der evt anbefales en god blæser til ovenstående?
På forhånd tak for hjælpen..!

Fra : Martin K

Dato : 10-08-02 13:16

SH wrote:
> [...]
> ind i kabinet og 2 der blæser ud)
>
> Kan der evt anbefales en god blæser til ovenstående?

Jeg har en AMD Athlon XP1700+. Der bruger jeg en eller anden lille
CoolerMaster køler, og har een kabinetblæser der blæser udaf.... thats it.
Den bliver 52 i idle og ca. 58 i full load. Men det hele kører superstabilt,
så ingen problemer på den front.

Ellers er Silent Viking eller en Volcano et-eller-andet jo altid et godt
valg. Thermal Take er ikke lige til at komme uden om. Og jeg havde da også
sådan en køler selv, hvis der altså var fysisk plads til den på mit mobo...

--
Martin K

Fra : Søren

Dato : 11-08-02 12:39

"SH" <spam:mr_bubbi@hotmail.com> wrote in message
> [...]
2
> der blæser ud)
>
> Kan der evt anbefales en god blæser til ovenstående?

Amd 1600+ 51 gr. celcius idle / ca 60 grader fuld load / Zalman cnps
5100-Cu køler / 3200 RPM / ingen kabinet køler / kabinet åbent i den ene
side.

Søren.

Fra : Søren Mølgaard

Dato : 10-08-02 12:32