Phillips 201B briliance
Fra : Zalasta

Dato : 10-08-02 01:53

Jeg har købt subject men der er ikke nogen slukknap på den, så hvordan
slukker jeg den uden at slukke for computeren? kan man ikke få et program
som slukker for skærmen ligesom når windows slukker når der er gået noget
tid?

Fra : Filospasmo

Dato : 10-08-02 02:12

"Zalasta" <ccc47212@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som slukker for skærmen ligesom når windows slukker når der er gået noget

Har du ikke en strømstyringsfunktion til skærmen under fanen pauseskærm
under skærmindstillinger (højreklik på skrivebord)?
/Spasmo

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 10-08-02 06:39

In news:aj1o4o$1hik$1@news.cybercity.dk, Zalasta
(ccc47212@vip.cybercity.dk) typed:
> [...]
> slukker jeg den uden at slukke for computeren? kan man ikke få et
> program som slukker for skærmen ligesom når windows slukker når der

Nu er det godt nok et par år siden, at jeg havde en Philips 201B, men tjek
lige om ikke afbryderen sidder ovenpå skærmen

--
Med venlig hilsen / best regards
Henrik, Aalborg

Fra : Zalasta

Dato : 10-08-02 23:57

tak for det

Fra : Mogens

Dato : 10-08-02 09:46

On Sat, 10 Aug 2002 02:52:31 +0200, "Zalasta"
<ccc47212@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>som slukker for skærmen ligesom når windows slukker når der er gået noget

LOL, du skal have briller.

På en 201B sidder knappen oppe oven på skærmen.

Er ellers en god skærm. Vi har 5 af dem på kontoret.

mvh Mogens