Roskilde, Køge bugt eller hvor...?
Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 17-02-01 18:55

Hello..
Lillemor og jeg skal imorgen (søndag) køre en ven til Roskilde lufthavn
og har i samme forbindelse (når vi nu har en bil til rådighed) tænkt os
at tage fiskegrejet med. Hvor skal vi køre hen bagefter for at fiske...?
Der snakkes ikke fluefiskeri, men ganske alm. kystfiskeri med
blink/wobler ville være fint.

//Jesper Lau

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 17-02-01 20:37

Jesper Lau Lindhardt wrote:

> [...]
> at tage fiskegrejet med. Hvor skal vi køre hen bagefter for at fiske...?
> Der snakkes ikke fluefiskeri, men ganske alm. kystfiskeri med

Hvis du har vadders, så er pynten Kattinge Vig en kendt vinterplads, det
er strækket vest for Sct. Hans hospital der er interessant, vær
opmærksom på, at der er et fredningsbælte, 500 meter fra bunden af
vigen og ud, der er noget med et væltet træ, som du kan bruge som grænse.

Du skal parkere på Sct. Hans i det nordvestlige hjørne, der kan man se
ned til vandet fra parkeringspladsen.

Knæk og bræk....

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 17-02-01 23:26

In article <3A8ED2D5.C2F029AA@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

Hello Niels
Tak for det fine tips...
> Hvis du har vadders, så er pynten Kattinge Vig en kendt vinterplads, det
Jeg har waders, men det har lillemor ikke. Jeg er "nybegynder" og
lillemor er om noget, mere nybegynder end mig og vi vil gerne fiske
sammen så det bliver uden waders. Vi vil dog se nærmere på det sted du
anbefaler....det kunne jo være at vi kunne fiske der aligevel.

> Knæk og bræk....
Jo tak....det får vi brug for....

//Jesper Lau