Kan ikke vente...
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-08-02 11:59

Uha jeg glæder mig til i aften....Så kommer det nye klatremiljø.... Jeg
glæder mig så meget til at se hvad Chip og Loui siger til det...

Hilsen Randi

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 09-08-02 12:18

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi_k@post.cybercity.dk> wrote in
> Uha jeg glæder mig til i aften....Så kommer det nye klatremiljø.... Jeg
> glæder mig så meget til at se hvad Chip og Loui siger til det...

Me too :) 6 timer endnu... Så har jeg lige fået flyttet lidt rundt så
stigereolen blev endnu mere klatrevenlig, det virkede også efter hensigten.
Men nøj jeg glæder mig til at se om en hængekøje oppe under loftet er
spændende.

Vi burde næsten holde et mini-Valby-kattetræf hvis du og din kæreste gider.

Carsten Sørensen

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-08-02 12:24

Av ja det kunne da være skægt. Jeg ville også gerne se Fru V og moaaaar nu
man har læst så meget om dem. *LOL* Hvilke miljø bestilte du egentlig? Jeg
tror faktisk du bor ret tæt på mig for ham der kommer med klatremiljøerne
sagde at det kun tog 10 min fra han var færdig hos dig til han var hos mig
Jeg bor på Folehaven

Hilsen Randi

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 09-08-02 12:52

> Hvilke miljø bestilte du egentlig?

Pegas med en seng i stedet for en af hylderne og et rør til under den
tilbageværende hylde. Jeg kunne egentlig godt have tænkt mig den der
Gigant, det ser sjovt ud med de to stolper, men det er lige lidt for højt
(det kan selvfølgelig ordnes) og så det er også for bredt til der hvor der
er plads. Jeres må da blive et ordentligt skrummel nu, jeg kan da se i
albummet at I har et fint stort et i forvejen :)

> Jeg tror faktisk du bor ret tæt på mig for ham der kommer med
> klatremiljøerne sagde at det kun tog 10 min fra han var færdig hos
> dig til han var hos mig Jeg bor på Folehaven

Mnja tæt og tæt, så kan det da klares med en kort cykel- eller bus-tur, jeg
bor ved Valby Station.

Carsten Sørensen

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 09-08-02 12:53

Jeres må da blive et ordentligt skrummel nu, jeg kan da se i
> albummet at I har et fint stort et i forvejen :)

Det bliver faktisk magen til giganten... jeg har bare gøbt løsdelene som vi
manglede... så det bliver pænt stort. Men ak hvad man ikke gør for de kære
misser...

> Mnja tæt og tæt, så kan det da klares med en kort cykel- eller bus-tur,
jeg
> bor ved Valby Station.

Altså jeg træner 3 gange om ugen ved Valby station såååå han havde jo ret!
det med de 10 min var ikke helt galt.