K: Unlock af 3310, SW update og lys isat
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-08-02 11:07

Hejsa,

min bror har en N3310, som han gerne vil have sat
lys i,han ved endnu ikke hvilken farve.
Han vil også gerne have den opdateret til en 3315,
forudsat menuerne ikke bliver langsommere, mener
at have læst det et sted!

Min kæreste vil i samme omgang have låst sin
3310 op og have opdateret softwaren til en
3315 med samme forudsætning som ovenstående.

Jeg kan ikke pt. sige noget om SW versioner,
men skal nok finde informationen.

Hvem kan gøre dette billigst?
- Meget gerne i 4000-området.

Mvh.
Mikael Nørrelund
- Vestsjælland, 4250 Fuglebjerg

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 09-08-02 16:17

"Mikael Nørrelund Andersen"
<noerrelund@pc.dk> skrev noget sludder!

Undskyld, jeg FUTter lige hen i den rigtige gruppe.

Mvh.
Mikael

Fra : Pita

Dato : 09-08-02 12:38

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message
> [...]
> lys i,han ved endnu ikke hvilken farve.
> Han vil også gerne have den opdateret til en 3315,
> forudsat menuerne ikke bliver langsommere, mener

Hvad er er en 3315? Og hvad gør den software opdatering??

--
Pita

(FUT:dk.teknik.telefoni.mobil)

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 09-08-02 17:44

"Pita" <ged@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Hvad er er en 3315? Og hvad gør den software opdatering??
>
> --

Du kan læse om 3315 på www.nokia.com
Jeg oplevede på min 3310 da den blev opdateret at den reagerede væsentligt
langsommere når jeg skulle skrive sms'er.
Men ellers er der nogle funktioner jeg er glade for. Bla Personlig sms tone.
Automatisk tastaturlås (Justerbar tid)
Billedredigeringsprogram for billedbeskeder. Til det tilhører der nogle
Cliparts. Der er vidst lidt flere funktioner men jeg kan sq ikke lige komme
på dem.

Mvh Søren

Fra : Kenni Lund

Dato : 13-08-02 16:41

> Jeg oplevede på min 3310 da den blev opdateret at den reagerede væsentligt
> langsommere når jeg skulle skrive sms'er.

Bare lige for god ordens skyld; Dette er ikke pga. at 3315-menuerne er
blevet aktiveret, en 3310 med rimelig ny software (>=v5.47), vil være præcis
lige så langsom....jeg mener du skal tilbage til version 5.13 for at få
speed over sms'erne igen :-/

Mvh.
--
Kenni Lund
www.turbogris.dk

Fra : Pita

Dato : 13-08-02 20:01

> [...]
præcis
> lige så langsom....jeg mener du skal tilbage til version 5.13 for at få

Jeg kører ved version 5,13 og der er ikke speed over sms'erne når man når 3
sms.

--
pita

Fra : Kenni Lund

Dato : 13-08-02 20:35

> Jeg kører ved version 5,13 og der er ikke speed over sms'erne når man når
3
> sms.

Nej, okay, men jeg taler nu også om 1. og 2. besked Jeg tror aldrig at
jeg har oplevet en 3310 som var hurtig, når 3. besked var blevet
påbegyndt....

Mvh.
--
Kenni