Forbinde til en anden server
Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 09-08-02 11:19

Er det muligt i ASP at forbinde til en anden server vha. ASP. På
serveren skal der hentes et webcam-billede der skal vises på
siden uden at brugeren kan se adressen.

Det skal gøres i klassisk ASP.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders Lund

Dato : 10-08-02 20:47

"René Hollen Pedersen" <renehp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt i ASP at forbinde til en anden server vha. ASP. På
> serveren skal der hentes et webcam-billede der skal vises på
> siden uden at brugeren kan se adressen.
>
> Det skal gøres i klassisk ASP.
Ja men det kræver et com komponent, kan desværre ikke huske navnet.

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!

Fra : Peter Pehrson

Dato : 13-08-02 01:50

Du kan gøre det via MS XML (automatisk installeret med ASP). Men du
skal have lov af den, som hoster webcam billedet!

Fra : René Hollen Pedersen

Dato : 14-08-02 12:57

Peter Pehrson wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Du kan gøre det via MS XML (automatisk installeret med ASP). Men du
> skal have lov af den, som hoster webcam billedet!

Jeg har et brugernavn til serveren så jeg har lov til det. Har du et
link eller lignende hvor man kan læse om emnet.