pentium 4
Fra : schlafer

Dato : 09-08-02 01:19

Hej
Jeg har en pentium 4 northwood 22.6 ghz, hvor varm må sådan en blive, min
ligger lige omkring 50 gr.
Mange hilsner fra
Jørgen

Fra : o&u

Dato : 09-08-02 11:53

On Fri, 9 Aug 2002 02:19:29 +0200, "schlafer" <schlafer@pc.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har en pentium 4 northwood 22.6 ghz, hvor varm må sådan en blive, min
>ligger lige omkring 50 gr.

Hej

Først et kompliment til den flotte overclocking. Du er kommet 10x
højere end mange andre. LOL

http://www.tweakup.dk/guider/koelerguide/koelere/silentvikingp4.htm

Denne artikel fortæller, at du burde kunne køle den noget bedre.
Bruger du een eller flere kabinet-blæsere. Man kan få nogle støjsvage
pabst, f.eks. 19 dB.

mvh

John

Fra : Christoffer Olsen

Dato : 09-08-02 17:55

"schlafer" <schlafer@pc.dk> writes:

> Jeg har en pentium 4 northwood 22.6 ghz, hvor varm må sådan en blive, min
> ligger lige omkring 50 gr.

Det er ca. 5 grader over hvad jeg er vandt til af lignende processorer
(har selv en 1.8 og 2.26). Find ud af om din(e) hardisk er meget varm,
hvis ikke har du ikke noget problem.

Christoffer Olsen

Linux - Free as in 'freedom', not as in 'free beer'

Fra : Martin S.

Dato : 10-08-02 16:17

min P4 1,6@2,4 kører med 40 grader idle. og 54 ved max. load
Martin

Fra : Leony

Dato : 12-08-02 09:20

"schlafer" <schlafer@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en pentium 4 northwood 22.6 ghz, hvor varm må sådan en blive, min
> ligger lige omkring 50 gr.

Hvis du lige har samlet systemet, så skal den termiske pad eller kølepastaen
lige have tid til at blive "kørt til", så vil temperaturen falde.
50 grader er ikke en alarmerende temperatur.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/