installation af ram i inspiron 8100
Fra : Nuxx

Dato : 09-08-02 09:34

Når nu jeg har købt RAM'en hvordan installerer jeg den? Der er to paneler i
"bunden" af laptopen som kan tages af.... et stort og et lille. Jeg fjernede
det lille og det lod til at det var modemet der sad der. Det andet kunne jeg
ikke få af - jeg ville ikke volde det. Hvordan finder jeg ud af hvilke
moduler jeg har i forvejen... hvis det er 2x128 er jeg fucked ikke?

Mvh.

Mads

Fra : [9220] Ulrich Sørens~

Dato : 09-08-02 12:47

"Nuxx" <mads@gmx.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke få af - jeg ville ikke volde det. Hvordan finder jeg ud af hvilke
> moduler jeg har i forvejen... hvis det er 2x128 er jeg fucked ikke?

RT(F)M!

....og jo max 2 ram moduler.

--
/Ulrich

Fra : Nuxx

Dato : 09-08-02 21:22

"[9220] Ulrich Sørensen" <ulrichs@acoustics.auc.dk> wrote in message
> "Nuxx" <mads@gmx.co.uk> skrev i en meddelelse
> fjernede
> jeg

> RT(F)M!
>
> ...og jo max 2 ram moduler.
>
> --
> /Ulrich

Det er lidt svært at læse manualen når jeg har stjålet den ik'!!??!?!

;)

Mvh.

Mads

Fra : [9220] Ulrich Sørens~

Dato : 09-08-02 23:01

> Det er lidt svært at læse manualen når jeg har stjålet den ik'!!??!?!

Så burde det jo netop IKKE være svært. Du har jo manualen!

Spøg til side. Ellers er det er jo ikke sværer end at den er online

http://docs.us.dell.com/docs/systems/ins8100/

--
/Ulrich

Fra : Bo Pedersen

Dato : 09-08-02 15:49

> [...]
> ikke få af - jeg ville ikke volde det. Hvordan finder jeg ud af hvilke
> moduler jeg har i forvejen... hvis det er 2x128 er jeg fucked ikke?

Det er den store klap i bunden du skal afmontere, du har 2 ram sokler, er
det 2x128 du har så er det surt, men er det 1x256 er det fint, men du kan se
meget mere her
http://docs.euro.dell.com/docs/systems/ins8100/remove.htm#1075961
Mvh Bo