Ada-føljetonen, nu med billeder!
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 08-08-02 23:27

Jubiii! Så faldt der endeligt et digi-cam ned fra himlen! Njåh... måske
var det nærmere posten der kom med det, og måske måtte jeg selv betale
for det, men det skal ikke ødelægge min glæde *smil*.

Vores profiler på den fælles hjemmeside har derfor fået et løft med nye
kattebilleder, og der er oprettet et album med de første billeder af Ada
og co.
http://makeashorterlink.com/?Y5C861971

Ada-pigen er nu fuldt gyldigt medlem af flokken. Hun elsker at løbe
rundt i løbegården, og har helt styr på kattelemmen. Hun sover sammen
med de andre katte, og har endda næse-møsset med konge-katten Fuffer.
Hun mangler blot at opbløde Flænserens (Emma's) hjerte, men Emma er jo
en sur og vranten matrone ud over det sædvanlige, så det tager nok sin
tid. Hun har helt styr på hundene. Skt. bernhardshunden Nansen kan man
sagten jage ned fra hans seng med lidt hvæs, og man skal passe på ikke
at blive savlet til af ham. Basset hunden Arthur skal man holde lidt
afstand til hvis man ikke vil slikkes omkuld, men man kan godt sove i
hans kurv når han ikke ser det!

Mon ikke I vil blive plaget med masser af nye billeder i den næste tid?!

Hilsen Dorthe ( - og flokken, der sover, alle som én!

Fra : nitsen

Dato : 09-08-02 06:34

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev
> Jubiii! Så faldt der endeligt et digi-cam ned fra himlen! Njåh... måske
> var det nærmere posten der kom med det, og måske måtte jeg selv betale
> for det, men det skal ikke ødelægge min glæde *smil*.

Dejlige billeder af en lækre katte *ssss* - nu kan du så også plage livet af
dine omgivelser med en evig biltzen *fnis* - sådan et digicam er altså en
herlig opfindelse *tihi*

Dejligt at Adapigen er faldet så godt til.

Mvh

Anita og Frode der er ude og holde øje med sit rige og Agnes der mosler
rundt som sædvanlig. Agnes sender lige et næsemøz til sin søster.

Fra : Kate

Dato : 09-08-02 16:12

Herligt at Ada er faldet så godt til. Kan nu godt forstå at hun og
kattene ikke bryder sig om hundesavl

Kate

Fra : Jette

Dato : 09-08-02 18:28

"Dorthe Prip Lahrmann" skrev:
> [...]
> var det nærmere posten der kom med det, og måske måtte jeg selv betale
> for det, men det skal ikke ødelægge min glæde *smil*.

Tillykke med dit nye legetøj!... sådan et kamera er ikke til at undvære
når først man har det. En fantastisk opfindelse

Go' fornøjelse

Mvh. Jette