opdateret hjemmeside
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 08-08-02 18:29

Hej

Jeg har haft lidt tid alene idag, hvor jeg sad og slappede af med at
opdaterer vores hjemmeside med billeder af de små nye.
Så er du interesseret i dejlige misser *S* som alle her inde jo er så kig
ind.

Jeg vil nu se om det er muligt at melde fra til Kolding da vi skal indlægges
i Skejby med Linea om onsdagen inden og ikke forventer at komme hjem inden
weekenden, og skulle det ske, så er lysten til at udstille kattene denne
weekend ikke lige der, men vi ses jo nok på en anden udstilling, vil jeg da
håbe.

VH
GItte
www.sitecenter.dk/sacala

Fra : Ragna Skott

Dato : 09-08-02 09:17

Hvor er jeres killinger da bedårende, de er simpelthen ikke til at stå for.

Jeg håber, at det må gå godt med jeres datter. Det er selvfølgelig hende I
må koncentrere jer om i denne situation.

--
Venlig hilsen, Ragna