Gode råd søges update!
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-02 15:39

Hej igen

Efter råd og vejledning fra denne gruppe og egen voksende bekymring tog vi
den lille vildkattekilling til dyrlægen i dag.
Vi sad virkelig og havde bange anelser ude i venteværelser, og da så
dyrlægen spurgte om vi havde tid til at vente lidt ekstra, fordi der var
blevet bragt en vildkat ind, som skulle aflives.....ja så mistede vi næsten
modet, for tænk hvis vi skulle sige farvel i dag. Sådan gik det heldigvis
ikke, for dyrlægen mente at den lille mis havde/har en god chance for at
overleve og det var en kæmpe lettelse for os, så da dyrlægen spurgte os hvad
vi ville, så var der egentlig ingen tvivl
Her er så hvad dyrlægen mente at vores lille mis fejlede:

Den store mave skyldes højst sandsynligt indvoldsorm og missen bliver nu
behandlet med ormekur
Missen havde næsten 40 i feber og døjede med en luftvejslidelse. Den bliver
nu behandlet med pencillin.

Ellers var missen fin, men dyrlægen rådede os til at se tiden an.....2-3
dage....for hvis der ikke sker en bedring, ja så må vi atter til dyrlægen,
men vi krydser fingre for at det ikke sker!

Vi fik også *fastslået* kønnet til at være en pige, og vi kalder hende
derfor Marie. Hun har allerede fået kælenavnet Mariekiks fordi hun er lidt
kikset med den store mave og en stor næse.....men det har faktisk også sin
charme og hun har da også allerede charmeret sig ind hos svigerfar

En lettet Gonzo

Fra : Kate

Dato : 08-08-02 18:26

"Gonzo" <Gonzo Mail> wrote in

> Efter råd og vejledning fra denne gruppe og egen voksende
> bekymring tog vi den lille vildkattekilling til dyrlægen i dag.

Åh, hvor dejligt at hun ikke var alvorligt syg. Fingre og poter krydses
i håber om at hun hurtigt bliver frisk.

Kate

Fra : Camilla Scharff

Dato : 08-08-02 23:11

Hej med jer

Det var godt at lillemissen fandt jer og kom en tur til dyrlægen, så den kan
få kureret sine orm og sin feber mv. - jeg håber den hurtigt kommer ovenpå
igen (og tro mig, når den gør, så er I ikke i tvivl, for der kan være
*meget* gang i sådan en størrelse

Mvh. Camilla

Fra : Trine Alsing

Dato : 09-08-02 07:26

Hej Gonzo

Hvor var det godt at høre....vi krydser alt hvad der krydses kan for at
Kiksen bliver hurtigt frisk igen

Hilsen
Trine