LSTP i Suse 8.0
Fra : XoDeus

Dato : 08-08-02 15:22

Hej jeg har en gammel maskine som jeg vil få noget ud af! i hvert fald
kunne køre en icq og browser på den! derfor hørte jeg om lstp, em finder
ikke andet en d engelske sider som jeg ikke fprstår meget af! Findes der
ikke en dansk manual til hentning, installation, configuration af host
samt configuration af client til lstp??

//XoDeus

Den samme tråd findes på

news.sslug.dk:sslug.teknik

Fra : Bo Simonsen

Dato : 08-08-02 15:58

In article <3D527EA1.20800@gmx.net>, XoDeus wrote:
> [...]
> ikke andet en d engelske sider som jeg ikke fprstår meget af! Findes der
> ikke en dansk manual til hentning, installation, configuration af host

http://debianguiden.dk/dists/stable/html/terminal-server.html

ved ikke helt om vi snakker om det samme

Bo Simonsen

http://fido.geekworld.dk