Driver til scanner
Fra : Tanja Olesen

Dato : 08-08-02 13:53

Jeg har engang købt en billig scanner der hedder Lifetec og har nu smidt
cd'en med driver væk.
Er der en der kan hjælpe mig? Den er tysk.

Mvh Tanja Olesen
to@pc.dk

Fra : Kurt Hawthorn Sørens~

Dato : 08-08-02 14:22

Hej Tanja.

Hvis man prøver www.lifetec.de ser man at det umiddelbart er MEDION. Og ved
at kigge lidt rundt på siden... (kigge ikke læse *gg*) .. har jeg fundet
frem til dette.
http://download.medion.de/medion.de/treiber/treiber/index.php?id=70&name1=Me
dion-
Det skulle gerne være en liste over drivere til deres scannere, så undersøg
hvilken model din scanner er, og hent derefter driveren.

Alternativt, kan du rådes til rent ud sagt at begrave den gamle, og købe en
ny. De koster næsten ingenting nu til dags, og er langt bedre og hurtigere.

Mvh Kurt Hawthorn Sørensen

Fra : Tanja Olesen

Dato : 08-08-02 15:51

Det var bare skidegodt - tak for det! Og ja, en ny model var måske noget jeg
skulle skrive på ønskesedlen!

Mvh Tanja