Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Søges protokol ang oliearbejder
Fra : Mikael Jepsen

Dato : 08-08-02 10:06

Hjælp !!!!!

Jeg har fået at vide at der findes en protokol, som siger at Britiske
oliearbejder betaler 30 % skat her i danmark, og at danske oliearbejder der
arbejder på britisk sokkel betaler britisk skat. Men jeg har søgt på told &
skat hjemmeside uden held.

Er der en der kender, eller har bedre mulighed for at finde denne, vil jeg
være meget taknemlig.

mvh
mikael

--
ICQ: 153234374

Fra : Poul Christensen

Dato : 08-08-02 22:12

"Mikael Jepsen" <mgj100@c.dk> skrev i en meddelelse news:3d523472$0$89533$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> skat hjemmeside uden held.
>
> Er der en der kender, eller har bedre mulighed for at finde denne, vil jeg

Et hurtigt og lidt upræcist svar:

Der findes en protkol (BKI nr 7 af 22/01/1992 (Gældende) på retsinfo) som
fordeler landenes beskatningsret .

Det landenes interne regler der afgør hvorledes beskatningen sker. Den danske 30 pct. s skat er således hjemlet i kulbrinteskatteloven.

PoulC
poulc@ofir.dk)