HP Laserjet udskrift problem
Fra : Steen F.

Dato : 08-08-02 00:54

Jeg har en HP Laserjet IIP Plus som har et periodisk print-problem. Nogle
gange skriver den mystiske tegn i stedet for den rigtige tekst.
F.eks. hvor der skulle have stået "Kalender" står der i stedet
"NDOHQGHU##WRUV##;2;#".
Andre gange står der blot et enkelt "r" i øverste venstre hjørne af det ark
papir som er blevet printet ud.

Hvad kan dette skyldes?

Printeren er fra 1994 med 512 Kb RAM og har kun udskrevet 13.000 sider.

--
MVH
Steen

HUSK at fjerne NOSPAM i e-mail adr. og afslut den med .com
HJÆLP!! Århus Festuge 1997: Hvem er musikeren på billedet?
Se link: http://home1.stofanet.dk/happyhome/aarhus/

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-02 08:21

Steen F. wrote:
> [...]
> "NDOHQGHU##WRUV##;2;#".
> Andre gange står der blot et enkelt "r" i øverste venstre hjørne af det ark

Det lyder lidt som enten cross-talk eller dårlig forbindelse - prøv at
skifte kablet.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-08-02 09:07

On Thu, 8 Aug 2002 01:53:35 +0200, "Steen F."
<feedback56@NOSPAMhotmail.(her skal stå com)> wrote:

Kører du med andet på samme port kan det være en fordel at smide en
ekstra LPT port i maskinen.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org

Fra : Steen F.

Dato : 08-08-02 10:17

"Karsten Jensen" <k-j@direkte.org> skrev i en meddelelse
> Kører du med andet på samme port kan det være en fordel at smide en
> ekstra LPT port i maskinen.

Det du skriver, lyder faktisk som en sandsynlig fejlkilde. Jeg glemte at
fortælle, at jeg har en switchbox på printerporten på min computer, da jeg
har 2 printere. Dette burde jeg nok have oplyst før.

MVH
Steen

Fra : Pipeline

Dato : 08-08-02 09:31

I mine ører lyder det som en driverfejl. En genstart af PCen plejer at
hjælpe, ellers så prøv at opdatere driverne.

MVH
Pipeline