Fortelt til en van. Fåes det?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-08-02 00:09

Jeg regner med at købe en chevrolet astro eller en mercedes vita på gule
plader og blandt andet bruge den til ture sydpå og camping.
Der er rigeligt med plads til to i sådan en bil, men det ville være rart med
et fortelt.

Kan man få noget standart telt som man kan rette til, eller findes der
dissiderede fortelt til disse biltyper?

mvh Thomas

Fra : Hans Henrik Højlyng

Dato : 19-08-02 08:54

Hej Thomas.

Hos Immlerplane i Flensborg har de en del forskellige busfortelte.
www.immlerplane.de . Jeg har dog kun set dem i deres katalog, og ikke på
hjemmesiden, men jeg har heller ikke ledt grundigt.

MVH
Hans Henik

Fra : Thore Sorensen

Dato : 19-08-02 11:34

On Mon, 19 Aug 2002 09:54:04 +0200, "Hans Henrik Højlyng"
<h-h-h@email.dk> wrote:

> [...]
>www.immlerplane.de . Jeg har dog kun set dem i deres katalog, og ikke på
>hjemmesiden, men jeg har heller ikke ledt grundigt.

....under <Zelte> - > <Sonnedache - und Markisen> ...

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore - Croma 2.0ie ´93 + Pluto 1.2 '96 + Adria 502LH ´96

Fra : Tommy.T

Dato : 19-08-02 22:27

Hej Thomas.

Intet problem, det kan du købe mange steder i Danmark.

Jeg kiggede lige lidt omkring og fandt disse:

http://www.campingpriser.dk/acatalog/Forsiden_Autotelte___12.html

http://www.neergaard.com klik på telte - autotelte

http://www.hks-camping.dk/ klike på katalog - fortelte - auto/bus
telt

Du kan også gå på jagt hos de andre forhandlere, de har det næsten
allesammen.

God jagt.

Tommy - Odense