IMP på freebsd
Fra : soren

Dato : 07-08-02 21:32

hejsa..

er der nogen der ved hvor jeg skal søge henne, for at finde hjælp til at
sætte IMP/horde op på min freebsd box?

jeg har nyeste apache og mod_php

problemet lige nu er, at jeg ikke kan få Pear til at virke?

hvis jeg ser horde's test.php siger den at den ikke kan finde Pear, og at
man skal tjek include_path, dog ikke hvor man skal tjek den henne?

nogen der kan hjælpe?

/sj

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 07-08-02 23:10

soren wrote:
> hvis jeg ser horde's test.php siger den at den ikke kan finde Pear, og at
> man skal tjek include_path, dog ikke hvor man skal tjek den henne?

include_path finder du i php.ini, på min Debian box er det
/etc/php4/apache/php.ini.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen

Fra : soren

Dato : 08-08-02 16:20

> [...]
>
> hvis jeg ser horde's test.php siger den at den ikke kan finde Pear, og at
> man skal tjek include_path, dog ikke hvor man skal tjek den henne?

hvad er det man kan login på horde for?

og hvor sætter man php til at vide hvor pear er?

/sj