Epoxy
Fra : Ole

Dato : 07-08-02 19:43

Hvem var det der solgte billig epoxy, gerne Claus T's "gulvklister" (-hva'
det så end er).

/ Ole

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 07-08-02 07:50

"Ole" <@mail.dk> wrote in message
> Hvem var det der solgte billig epoxy, gerne Claus T's "gulvklister" (-hva'
> det så end er).

Det var Lars Kromann-Rasmussen

http://www.lkr-epoxy.dk/

som Claus - der kun anvender West System - kalder "Kromanns Gulvklister".
Kromann kan rådgive dig angående den blanding du skal bruge, og gør det
gerne. Det er lige så godt som West's og koster meget mindre. Dog skal du
huske at købe en køkkenvægt så du kan være sikker på at få den rigtige 2:1
blanding af harpiks og hærder.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-08-02 23:55

"Rasmus Hayseed" <lost_in_denmark@NOSPAM.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> gerne. Det er lige så godt som West's og koster meget mindre. Dog skal du

Det er derfor det bliver brugt af alverdens bådbyggere...
- for slet ikke at tale om den enorme udvikling, der ligger bag....

Claus

Fra : Ole

Dato : 09-08-02 12:01

Hej Rasmus
Tak for dit hurtige svar, jeg tror desværre at mit første svar forsvandt i
hyperspace.
Hilsen Ole