Konverter Mac Filemaker-filertil Windows E~
Fra : Jan Hougaard

Dato : 07-08-02 19:39

En bekendt har sin pladesamlig gemt i FileMaker på sin Mac.
Er det muligt at importer dette filformat til Windows Excel eller Access?
Eller nogen der kender et freewareprogram der kan konvertere det ene
filformat til det andet?

mvh Jan Hougaard

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 07-08-02 19:44

Jan Hougaard skrev:

> En bekendt har sin pladesamlig gemt i FileMaker på sin Mac.
> Er det muligt at importer dette filformat til Windows Excel eller Access?

FileMaker har noget eksporteringsnoget (om det følger med som standard
ved jeg ikke), der gør det muligt at eksportere indholdet af en database
til en semikolonadskilt fil. Den fil kan man så importere ind i Access.

Spørg mig ikke om yderligere detaljer - jeg aner intet om FileMaker
udover det, jeg allerede har skrevet : )