Liste efter dato
Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 17-02-01 13:59

Jeg er ved at lave en "huskeskrivebord". Jeg skal derfor kun se de
huske-ting til den pågældende dag og frem. Derfor ikke tilbage i dagene. Kan
man det?
Og når man så måske skal huske 20 ting frem i tiden, kan det jo nem komme
til, at se forvirret ud. Kan man så få den til at vise kun de 5 første?
Altså en note fra idag og 4 notater frem.

/Snoop

Fra : farmands.com

Dato : 17-02-01 14:15

Snoop [ZoP.dk] wrote in message ...
>Jeg er ved at lave en "huskeskrivebord". Jeg skal derfor kun se de
>huske-ting til den pågældende dag og frem. Derfor ikke tilbage i

En AKTIVITETSKALENDER ala www.ferielandet.dk har den ?

Venligste hilsner

Per Kristensen
farmands.com

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 17-02-01 16:15

> En AKTIVITETSKALENDER ala www.ferielandet.dk har den ?

Ja, lige præcis i den stil, men er der nogle som har en source til den?

/Snoop

Fra : Phreak

Dato : 19-02-01 12:17

Så kan jeg nu bedre li den på: www.mols.dk/kalender/

--
Vil du gerne registrere hvor mange downloads du har fra din side??
Så prøv "download tælleren" på: www.mininet.dk/download/

Fra : farmands.com

Dato : 19-02-01 18:12

Phreak wrote in message ...

>Så kan jeg nu bedre li den på: www.mols.dk/kalender/

også en meget pæn løsning.

Venligste hilsner

Per Kristensen
farmands.com

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 20-02-01 22:43

Er der så ikke en, som vil være så venlig at sende koden eller noget
ligende, da det var det jeg søgte i første omgang?

/Snoop