Unlock af T65 i nærheden af Åbenrå?
Fra : Vezzel

Dato : 07-08-02 13:11

Er der nogen der kan unlocke min T65'er i nærheden af Åbenrå? Evt. Vojens
Haderslev eller Sønderborg?

/Vezzel
ICQ#: 17306863

Fra : Bent Eriksen \(5683\~

Dato : 08-08-02 01:18

"Vezzel" <Vezzel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan unlocke min T65'er i nærheden af Åbenrå? Evt. Vojens
> Haderslev eller Sønderborg?
>
> /Vezzel
> ICQ#: 17306863

Hej

Du har nok større chance for at få svar på dit spørgsmål i
nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
da al handel hører til i markedsgrupperne

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : Jens Karstoft

Dato : 08-08-02 09:41

"Bent Eriksen (5683)" <bbe@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Du har nok større chance for at få svar på dit spørgsmål i
> nyhedsgruppen news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
> da al handel hører til i markedsgrupperne

Jeg tror sq det er der vi befinder os nu..

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock nu også af Motorola V60/66/70, T280

Fra : MaRk

Dato : 08-08-02 12:33

"Jens Karstoft" <unlockzonen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror sq det er der vi befinder os nu..

Så tror du sgu forkert

Fra : Bent Eriksen

Dato : 08-08-02 19:19

"Jens Karstoft" <unlockzonen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror sq det er der vi befinder os nu..
>
> Mvh
> Jens Karstoft

Jeg har først lige nu set at Vezzel har krydspostet til både
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock og i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
Da jeg så gør ham opmærksom på at han postet forkert i teknik
nyhedsgruppen, havnede min post så åbenbart osse i denne markedsgruppe,
hvilket selvfølgelig var en fejl.(Det samme skete osse for Mark som osse
svarede i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock)

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : Arek Plonski

Dato : 08-10-02 06:49

Is there anyone who know's where to get the soft for unlocking T65? -for
a small amont? I saw that someone were salling the soft for 500$. it's
too much for a small fish like me.
Arek, DK