Tiscali - tjah
Fra : fhe

Dato : 07-08-02 12:14

Tiscali har fået et nyt system, der har givet ændringer ved ftp-opload.
I juni spottede jeg problemet, at opload af ny sideversion frøs i opload, og
satte den eksisterende til 0 byte.
Brugte tid på at checke Tiscalis orienterende mails, deres supportsider,
mine opsætninger, opsætte anden ftp-adgang. Virkede ikke.
Kontaktede supportafd., der oplyste at de var opmærksom på problemet og at
det ville blive rettet indenfor kort tid. De var behjælpelige ved, at jeg
tilsendte dem aktuelle filer, som de så lagde ind.
I går skulle jeg så opdatere igen - problemet var det samme.
Hvordan kommer man så igennem til deres "support". Joh - man ringer op og
får at vide at "alle supportere er optaget, prøv igen lidt senere". Det kan
man så gøre nogle gange, indtil man så er så heldig at være nr. 10 i køen.
Så er man så heldig at få fat i en supporter, der gerne vil oploade filer.
Og som samtidig kan oplyse, at problemet er min router, en TDC Speedstream,
der ikke kan snakke med Tiscalis system. Og at dette problem er mit.
Det tager jeg selvfølgelig ad notem, og skifter udbyder.
Helt klart en god forretningsmæssig tankegang, at de formentlig måske 1000
kunder, der har en sådan router selv har et problem.
Jeg kunne selvfølgelig også vælge at få en ADSL hos Tiscali - men

Hilsen Flemming

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 07-08-02 12:39

On Wed, 7 Aug 2002 13:14:26 +0200, "fhe" <hei-berg@mail.tele.dk>
wrote:

>Det tager jeg selvfølgelig ad notem, og skifter udbyder.

Det er ikke nødvendigt, du kan vist nok få en anden router ved TDC.

--
Morten!

Fra : fhe

Dato : 07-08-02 13:50

Læs mlm. linierne - jeg er træt af Tiscali........

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 07-08-02 14:07

On Wed, 7 Aug 2002 14:50:24 +0200, "fhe" <hei-berg@mail.tele.dk>
wrote:

>Læs mlm. linierne - jeg er træt af Tiscali........

Ja ja, det forstod jeg godt, det var et rent konkret forslag til dig
istedet for at flytte access provider.

--
Morten!

Fra : Jeppe Uhd Jepsen

Dato : 07-08-02 14:21

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote in message

> Ja ja, det forstod jeg godt, det var et rent konkret forslag til dig
> istedet for at flytte access provider.

Jeg forstod det nu sådan at han skiftede hans web-udbyder Tiscali ud med en
anden...

/Jeppe Uhd - NX

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 07-08-02 18:44

wrote:

> [...]
>kunder, der har en sådan router selv har et problem.
>Jeg kunne selvfølgelig også vælge at få en ADSL hos Tiscali - men

Her i gruppen må tiscali ikke kritiseres.

Tiscali er den bedste udbyder i danmark.

Nu ved du det!

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-08-02 01:44

On Wed, 07 Aug 2002 19:44:24 +0200, Svend Tveskæg <666@trashcan.dk>
wrote:

>Her i gruppen må tiscali ikke kritiseres.
>
>Tiscali er den bedste udbyder i danmark.
>
>Nu ved du det!

Endnu et begavet indlæg fra en "anonym"

--
Lars

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 08-08-02 13:40

On Thu, 08 Aug 2002 02:44:03 +0200, Lars Christensen <lars@ofir.dk>
wrote:

>Endnu et begavet indlæg fra en "anonym"

Hov Hov du må huske på at først så fik vi internet.

Nu vil vi have Tiscali!

Fra : Peter Jensen

Dato : 08-08-02 13:45

"Lars Christensen" <lars@ofir.dk> wrote in message

> Endnu et begavet indlæg fra en "anonym"

Omtrent lige så irrelevant. Og dette ligeså.

Mvh.:
Peter Jensen