Samba - min bane!
Fra : Jan Erik Bamrud

Dato : 06-08-02 17:41

Jeg vet det, dette er et meget dumt spørsmål.
Dog - Samba er blitt min bane!
Forstår ingenting!
Finnes det en howto på dansk/norsk/svensk som tar for seg alt om samba -
til minste detalj? (Med teskjeer, som vi normenn kaller det.)
Kanskje også jeg kan forstå det - til slutt?

--
Jan Erik Bamrud
-----------------------

Fra : Jan Erik Bamrud

Dato : 07-08-02 11:17

Glem det!
Jeg fant et samba-kursus på nettet, så nå blir det nok bra!

--
Jan Erik Bamrud
-----------------------

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 07-08-02 11:36

Jan Erik Bamrud wrote:
> Glem det!
> Jeg fant et samba-kursus på nettet, så nå blir det nok bra!

Excellent. Vil du skrive adressen saa andre ogsaa kan faa glaede af det?

Vh,

--
Ole Michaelsen, Darmstadt, Germany
http://www.fys.ku.dk/~omic

Fra : Jan Erik Bamrud

Dato : 07-08-02 11:44

Ole Michaelsen skrev:

> Excellent. Vil du skrive adressen saa andre ogsaa kan faa glaede af det?
>
> Vh,

http://www.chbs.dk/kurser/samba/
(Har ikke lest hele ennå, så noen "karakter" kan jeg ikke gi)
--
Jan Erik Bamrud
-----------------------

Fra : Bo Simonsen

Dato : 07-08-02 12:56

In article <R_S39.549$XA.1270677@rdr1.wex.teleglobe.net>, Jan Erik Bamrud wrote:

> Finnes det en howto på dansk/norsk/svensk som tar for seg alt om samba -
> til minste detalj? (Med teskjeer, som vi normenn kaller det.)
> Kanskje også jeg kan forstå det - til slutt?

http://www.sslug.dk/linuxbog/admin/bog/samba.html

plejer at være en god howto. (hvis kurset nu ikke rakte).

Bo Simonsen

http://fido.geekworld.dk