Re: Installation af HP LaserJet 4L i Windo~
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 07-08-02 11:06

Kasper Hyllested writes:
>Hvor ligger fejlen? IRQ'er? LPT-porten? Printeren? Windows XP (har
>forsøgt med drivere fra hp.com - samme resultat)?

Ingen, der har en idé?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Günther Pedersen

Dato : 07-08-02 12:07

Kasper Hyllested wrote:

> Ingen, der har en idé?
>
> Mange hilsner,
>
> Kasper Hyllested

Du kan eventuelt se i BIOS instillinger under printer.
Ældre HP printere kan ikke lide ECP eller ECP+EPP.
Se om du ikke har en ren EPP eller også bare 2-vejs kommunikation.
Hvis du ikke har det må du prøve med standard.

Jeg ved som sagt ikke om det hjælper, men det er da gratis at prøve.

Venlig hilsen
Günther

Fra : Karsten Jensen

Dato : 08-08-02 09:06

On Wed, 7 Aug 2002 13:06:35 +0200, "Günther Pedersen"
<gynther.pedersen@tdcadsl.dk> wrote:

>Du kan eventuelt se i BIOS instillinger under printer.
>Ældre HP printere kan ikke lide ECP eller ECP+EPP.
>Se om du ikke har en ren EPP eller også bare 2-vejs kommunikation.
>Hvis du ikke har det må du prøve med standard.

Prøv at se i din manual hvilken protokol printeren helst vil benytte.
Ovenstående kan have stor betydning. Ellers prøv at downloade en ny
driver - det kan være din nuværender er blevet beskadiget.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@direkte.org