Indlæg fra "Kandu.dk"
Fra : Familien Kristensen

Dato : 07-08-02 09:19

Hej!
De er vist gået helt ged i den hos Kandu.
Der er videresendt måned-gamle indlæg fra Kandu her til gruppen.

--
Venlig hilsen
Jeannie Kristensen

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 08-08-02 14:18

Familien Kristensen wrote:
> Hej!
> De er vist gået helt ged i den hos Kandu.
> Der er videresendt måned-gamle indlæg fra Kandu her til gruppen.

Hvad er det der er så smart ved "kandu" - er det den tvangsmæssige
offentlige besvarelse?
Jeg er helt holdt op med at reagere på disse anonyme indlæg, som man blot
får i hovedet igen efter at have brugt tid på at hjælpe - og nogle _svar_ er
altså ikke egnet til offentliggørelse, ja faktisk er det ikke ret mange i
forhold til mængden der er egnet til det offentlige forum.

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<mim.news@kandu.dk>
(reason: 550 <mim.news@kandu.dk> User unknown; rejecting)

Jeg hader invalide e-mail-adresser på Usenet lige så meget som det spam de
rette giver!
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
genealogi@kulturel.dk [2100]

Fra : Familien Kristensen

Dato : 08-08-02 16:00

"Poul Erik Jensen" <genealogi@kulturel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> altså ikke egnet til offentliggørelse, ja faktisk er det ikke ret mange i
> forhold til mængden der er egnet til det offentlige forum.

Ja i cyberspace kan ske underlige ting!
www.kandu.dk er et sted hvor "man" kan stille spørgsmål og give svar til
andre, på alt mellem himmel og jord.
Jeg har valgt, at mine indlæg ikke skal sendes til denne gruppe, når jeg
skriver på Kandu. Men eftersom det skal vælges fra, er der mange der glemmer
det. De aner simpelthen ikke, at deres indlæg under slægtsforskning sendes
videre her til.

Den eneste måde det kan stoppes på, er at usenet blokerer indlæg fra Kandu
(og sikkert også andre steder). Da det nok ikke sker, må vi leve med det.

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 08-08-02 18:21

> Den eneste måde det kan stoppes på, er at usenet blokerer indlæg fra Kandu
> (og sikkert også andre steder). Da det nok ikke sker, må vi leve med det.

Må vi det ?? Nixen, bixen.....!
Det er jo ikke første gang der er "ged" eller "kuk" eller andet galt med
Kandu.
Drop dog SELV den site, -ignorér den, samt hvad der kommer fra den.
Du skal ikke regne med at Usenet gør noget for dig i denne sammenhæng,-
så gør det dog hellere selv!

Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 08-08-02 20:25

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> skrev i en meddelelse
Klip
> [...]
> Drop dog SELV den site, -ignorér den, samt hvad der kommer fra den.
> Du skal ikke regne med at Usenet gør noget for dig i denne sammenhæng,-

Om jeg vil droppe Kandu eller er vel nyhedsgruppen underordnet.
Jeg bruger det fordi det er et rigtig godt sted for nybegyndere i
slægtsforskning. For øvrigt kommer INGEN af mine indlæg på Kandu, her i
gruppen.
EOD fra min side.