RST fiskestænger
Fra : KEN WENZEL MOGENSEN

Dato : 07-08-02 08:26

Hej Gruppe.

Kan nogen hjælpe med nogle webadresser (helst danske) som omhandler RST
stænger ?

Alle adresser er velkomne også ikke danske, gerne fra butikker der sælger
disse syænger.

På forhånd tak.

Zuperman.

Fra : Aragorn_DK

Dato : 07-08-02 09:59

http://www.ulnits.dk/grej/frame112.htm

http://www.rst-fishing.de/eindex.htm

- det var hvad jeg umiddelbart kan finde efter en hurtig søgning på hhv.
Google.com med en dansk søgning, og på Yahoo.com med søgning på engelsk.

Butikker der sælger disse stænger: Det var sgu et godt spørgsmål - der er
nok andre her i gruppen der har tjek på de sager. God jagt

Venlig hilsen Aragorn

Fra : KEN WENZEL MOGENSEN

Dato : 07-08-02 11:17

Tak for indsatsen, jeg havde selv fundet disse sider, det skulle jeg
selvfølgelig have skrevet, jeg håber at der er andre der kan hjælpe med
links.

Fra : Helmuth Mühlenhaus

Dato : 07-08-02 14:27

Prøv denne her http://www.cinclusc.com/spfguide/mapp1/prodlink.htm Der er ret meget godt at hente
Hvis du er interesseret i RST, så har jeg forøvrigt en hjemmemonteret M1 kl 6,7,8 jeg vil udskifte. Den er til salg for 800 kr.
mvh Helmuth
hmhaus@post6.tele.dk

Fra : KEN WENZEL MOGENSEN

Dato : 07-08-02 23:21

Ellers tak for tilbudet, jeg har lige købt en 10,6" M3 spinnestang, den må
jeg nøjes med en stund, det er jo kosbare sager disse herlige stænger .

Fra : -- kent --

Dato : 08-08-02 09:18

On Thu, 8 Aug 2002 00:20:45 +0200 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> KEN
WENZEL MOGENSEN wrote:

>Ellers tak for tilbudet, jeg har lige købt en 10,6" M3 spinnestang, den må
>jeg nøjes med en stund, det er jo kosbare sager disse herlige stænger .

Är inte ditt fiskespö lite för kort? (10,3" = 26 cm)

<klipp>

Fra : Henrik L.

Dato : 08-08-02 16:20

> Är inte ditt fiskespö lite för kort? (10,3" = 26 cm)

Har du aldrig hørt om ultra-ultra-light fiskeri.......

Henrik

Fra : KEN WENZEL MOGENSEN

Dato : 09-08-02 12:31

Tak for de sjove indlæg det er som bekendt menneskeligt at fejle, men
det er alså en RST 10,6 fod M3
er der nogen der har et bud på hvad sådan en skal koste, jeg har købt min i
Herning, det var den eneste de havde af mærket RST, og med en lille
kosmetisk fejl var prisen rimelig, (nypris var 2995,-) er det i øvrigt den
rigtige udsalgspris ??

Ken.