Valg af GPS
Fra : Lars Clement

Dato : 07-08-02 00:48

Overvejer køb af GPS
De små håndholdte ser fikse ud ( og er til at betale )

Hvad er jeres erfaringer ?

--
Venligst

Lars Clement
clement@post9.tele.dk

Fra : Michael Boysen

Dato : 07-08-02 05:47

Lars Clement skrev:
> Overvejer køb af GPS
> De små håndholdte ser fikse ud ( og er til at betale )

> Hvad er jeres erfaringer ?

Jeg var i Sarek sidste år i september, og ved den lejlighed havde vi en
Garmin Etrex med. Det var mest som legetøj, men jeg kan kun anbefale den
på det varmeste.
En af grundene til at vi medbragte den er, at en af mine kompagnoner på
turen skulle skrive en bog som snart udkommer, og i denne er der et
kapitel om navigation - bl.a. med GPS.

Bogen hedder "friluftsliv" og er skrevet af Jens Bursell - (Se mig på
forsiden

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Michael Boysen

Dato : 07-08-02 06:03

Michael Boysen skrev:
> Jeg var i Sarek sidste år i september, og ved den lejlighed havde vi
en
> Garmin Etrex med.

Ups jeg troede Etrex var modellen, men det er åbenbart en serie.
Modellen var så vidt jeg husker "Summit", som bl.a. kan ses her:
http://www.toursport.dk/pro27.asp?vare=326&vareliste=10329,10328,10327,1
0326,10325,

Håber ikke linket knækker.

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Erik Munck

Dato : 07-08-02 13:52

Prøv at tjekke priserne på www.topdane.dk der er det billigere end det du
henviser til.

Muncken

Fra : Lasse T. Jørgensen

Dato : 18-08-02 20:12

Du kan roligt købe sådan en fætter...
Jeg har selv en garmin 45.... Det virker , og så kan jeg koble den op til
min pc og redigere waypoints.
Den er nu fra 95. Og virker stadig upåklageligt. Og senere kan du koble den
op til andre instrumenter
som eks. fishfinder.