domænenavn ????
Fra : [9000] Thomas Anders~

Dato : 06-08-02 21:45

Hejsa!
Nogle der kan hjælpe en ny i gruppen!
Hvor kan man købe billige domæne-navne (.dk .com .net) ?
Jeg har set Scannet.dk hvor man kan købe et for 99,- , dog "glemmer"
de at fortælle at man skal betale 450 + moms i opretholdelsesgebyr...
Hvad dækker dette gebyr over specifikt ? , og er der andre udbydere der blot
sælger navnet og intet andet ?

På forhånd tak, Thomas

Fra : Jørgen H. Andreasen

Dato : 06-08-02 21:57

Prøv http://www.gratisdns.dk

--

/Jørgen H. Andreasen

Der arbejder hos Dansk Kabel TV men taler for sig selv.

Fra : rea721

Dato : 06-08-02 21:56

"[9000] Thomas Andersen" skrev

> Nogle der kan hjælpe en ny i gruppen!

Ja....du er i den forkerte gruppe

> Hvor kan man købe billige domæne-navne (.dk .com .net) ?

Prøv feks : www.b-one.nu eller www.cliche.dk

FUT dk.edb.internet.udbydere.webhotel , hvilket betyder at svar på dette
indlæg havner i den gruppe.

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Henrik Walther

Dato : 06-08-02 22:12

www.buydomains.dk

--
Henrik Walther

Fra : Niels Callesøe

Dato : 06-08-02 22:27

Henrik Walther wrote:

> www.buydomains.dk

Dem kan jeg ikke anbefale. Mine erfaringer med dem er, at deres system
er quirky og deres support ikke-eksisterende.

--
Niels Callesøe - nørd light

Nu med mere bitter disclaimer.

Fra : Henning

Dato : 07-08-02 08:28

On 06 Aug 2002 21:26:42 GMT, "Niels Callesøe" <pfy@nntp.dk> wrote:

>Dem kan jeg ikke anbefale. Mine erfaringer med dem er, at deres system
>er quirky og deres support ikke-eksisterende.

Absolut ikke det samme her - de gange jeg har haft problemer, bl.a.
flytning af mail-hotel, har supporten svaret via mail indenfor
30minutter! Og problemerne er blevet løst.

Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 07-08-02 00:10

"[9000] Thomas Andersen" <lomme@stofanet.dk> skrev

> Hvor kan man købe billige domæne-navne (.dk .com .net) ?

Jeg kan sælge dig .com, net, org, biz og info for 90 kr. ex. moms inkl. det
første årsgebyr. dog min. 2 år for biz og info.

> Hvad dækker dette gebyr over specifikt ? , og er der andre udbydere der
blot
> sælger navnet og intet andet ?

De 99 kr er nok fortjeneste/løn m.m. og 450 kr. er årsgebyret ca.

Mvh.
Palle Svendsen