ECS K7S5A forum m.m.
Fra : Henrik

Dato : 06-08-02 21:28

Hejsa

Efter at have kigget efter forskellige oplysninger omkring mit ECS K7S5A
bundkort er jeg stødt på disse links, som måske også kan være gavnlige for
alle jer andre der også har købt sådan en fætter

http://pub65.ezboard.com/bk7s5amotherboardforum
Rigtigt godt forum med mange gode ting.

F.eks. Hvorledes man flasher sin Bios
http://pub65.ezboard.com/fk7s5amotherboardforumfrm6.showMessage?topicID=32.t
opic
Hvor der f.eks. er et link til alle de Bios-versioner der er udgivet, både
originale og nok så interessant modificerede Bios'er
http://www.lejabeach.com/ECS/ez.html

Jeg har selv lige lagt ECSoc0626.zip ind så det er muligt at ændre
hastigheden på fsb'en, så nu kører min Duron 700 lige pludseligt 950mhz

http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=37
Et andet forum

Fra : Annie & John

Dato : 15-08-02 16:42

Hej Henrik,

Tank for din omtanke - det er dejligt, at jeg ikke selv skal i gang med at
finde oplysningerne, men kan benytte dine link.

Hilsen )
Annie