Cordless Keyboard & sikkerhed...
Fra : Dennis Bak Andersen

Dato : 06-08-02 20:09

Hvordan ligger landet mht. sikkerheden ved trådløse keyboards. Har hørt om
inteferens mellem trådløse enheder hvis to enheder er placeret i nærheden af
hinanden... Der hvor jeg vil hen er, om der pt. findes udstyr hvis signal
ikke uden videre kan opsnappes af en anden modtager....

Mvh. Dennis B. Andersen

Fra : Daniel-San

Dato : 06-08-02 20:12

> [...]
> hinanden... Der hvor jeg vil hen er, om der pt. findes udstyr hvis signal
> ikke uden videre kan opsnappes af en anden modtager....

Jeg har den "store" Logitech model med sort tastatur og mus - Der er
ihvertfald her en mulighed for at kryptere signalet mellem tastatur og
modtager, hvis det var det du tænkte på. Man kunne forestille sig en
forbindelse der ikke var krypteret kunne opsnappes let, men så skal man
alligevel tænke på den forholdsvis lille rækkevidde.

Daniel-San