Sort kabinet m. låge..
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 06-08-02 19:56

Hej alle !

Er der nogen der kender et godt kabinet som er sort m. låge foran drevene ?
Det skal være et midi el. full-tower og strømforsyning skal være på mindst
300W.

Og en link til hvor et sådan kan købes ville også være dejligt....

På forhånd tak for hjælpen !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 06-08-02 20:15

"Peter Østrup Madsen" skrev:
> Er der nogen der kender et godt kabinet som er sort
> m. låge foran drevene ? Det skal være et midi el.
> full-tower og strømforsyning skal være på mindst 300W.

Jeg er selv glad for Chieftecs kabinetter, syntes de laver gode kabinetter
til prisen.

Godt disponeret såvel indvendigt som udvendigt, nemt at servicere på, nemt
at "opgradere" med f.eks. ekstra blæsere og ekstra lyddæmpning (selvklæbende
tilskåret skumgummi indlæg).

http://makeashorterlink.com/?G46731471

Mvh, Lars

Fra : jakob

Dato : 06-08-02 22:18

In article <3d502035$0$87316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, larl@et-
soft.dkx says...

> [...]
> at "opgradere" med f.eks. ekstra blæsere og ekstra lyddæmpning (selvklæbende

Nøjagtig det samme kabinet kan du købe hos shg under navnet thermaltake.
Her kan du vælge mellem en model med strømforsyning eller en uden. Jeg
ved ikke hvad det koster for tiden. Pas dog på med deres model med
macron strømforsyning. De oplyser at den er super lownoise. Det passer
overhovedet ikke. Jeg synet faktisk det er temmeligt højlydt især når
der skrues op for blæseren pga varme.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Devast8or

Dato : 06-08-02 20:19

www.Thansen.dk har et sort med låge og 300W PSU. Mener der var 4 5 1/4"
pladser. Om det er godt aner jeg ikke.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Daniel-San

Dato : 06-08-02 20:23

www.studiedata.dk

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 06-08-02 20:46

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote in message

> www.studiedata.dk

Ok, jeg har fundet bl.a. fundet følgende kabinet:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=521

Et Chieftec Dragon Workstation DX-01B-D med vindue - Hvor faen er der et
vindue ??

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Devast8or

Dato : 06-08-02 20:52

Det sidder på siden af kabinettet. Tryk på billedet for at få det større så
er det lidt lettere at se. Men det er ikke noget supergodt billede.

Devast8or

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 06-08-02 21:01

"Devast8or" <No@no.blowme> wrote in message
> Det sidder på siden af kabinettet. Tryk på billedet for at få det større

> er det lidt lettere at se. Men det er ikke noget supergodt billede.

Nårh, OK ! Det var da lidt tydeligere, men hvad er der fedt i at have et
vindue i et kabinet ?
Jeg, jeg kan ikke lige se det....

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Morten Jensen

Dato : 06-08-02 21:41

[snip]

> Nårh, OK ! Det var da lidt tydeligere, men hvad er der fedt i at have et
> vindue i et kabinet ?
> Jeg, jeg kan ikke lige se det....

Det er ligesom der er nogle der synes det er fedt at gejle deres Ford Escort
eller Opel Ascona med Wunderbaum, fælgeskåner og smartstriber - gud må vide
hvorfor. Du kan sikkert finde et tilsvarende kabinet uden gejl nogle
hundrede kroner billigere.

Bortset fra det tror jeg kabinettet er ok

/Morten

Fra : Devast8or

Dato : 07-08-02 14:55

Det fede ved at have et vindue i har jeg heller ikke helt fundet ud af, men
der er mange andre der synes om det. Det er ikke unormalt at sætte et vindue
og så f.eks. noget neonlys i. Tag et kig på http://www.virtual-hideout.net/
og se hvad folk har fundet på :)

Devast8or

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 06-08-02 22:13

Peter Østrup Madsen <nospam@to.me> Ville have svar på dette:

> Ok, jeg har fundet bl.a. fundet følgende kabinet:
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=521

Læg mærke til at det er ret tungt - 12 kg. og med indmad skal den nok
komme op på 15-18 stykker.
--
/Kasper Guldmann Kasper@N0SPAMjellingnet.dk
{Hvad hvis man bare tror man er hypokonder?}

Fra : Leony

Dato : 06-08-02 23:13

"Peter Østrup Madsen" <nospam@to.me> skrev i en meddelelse

> Ok, jeg har fundet bl.a. fundet følgende kabinet:
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=521

Da jeg skulle købe mit Chieftec full-tower ville jeg også have det i sort.
Da jeg så det i butikken ombestemte jeg mig. Det var mere koksgråt end det
var sort. Jeg fik at vide at det ikke var en fejl, sådan var den sorte
model. Så jeg købte et blåt i stedet.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Henrik Høy

Dato : 06-08-02 21:16

In article <aip63h$6ag$1@sunsite.dk>, nospam@to.me says...
> [...]
> Det skal være et midi el. full-tower og strømforsyning skal være på mindst

Jeg har et Antec Perform SX1030 i sort, selve kabinetet er det samme som
Chiftech's, men PSU'en er IMHO bedre i Antec. PSU'erne fra Antec klarer
sig gennerelt også godt i test på internettet.

> Og en link til hvor et sådan kan købes ville også være dejligt....

Jeg købte mit gennem www.shg.dk om de stadigvæk sælger dem skal jeg ikke
kunne sige.

Mvh

Henrik