OT: Knapper på min Bærbar sidder fast !!
Fra : alfeX[6705]

Dato : 06-08-02 19:11

Hej NG

Jeg har en mega irriterende problem! nogen af mine taster sidder fast på min
bærbar! og bærbaren "dytter" som sindsygt ! det er total belanstende at høre
på... Er der ik en måde at Fixe knapperne på? skal man skille bærbaren ad ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-08-02 21:43

"alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> wrote in message
> [...]
høre
> på... Er der ik en måde at Fixe knapperne på? skal man skille bærbaren ad
?

Undskyld, men jeg kan ikke helt se at det er Off Topic.

Du skal nok skille maskinen af... Er der garanti på, få så må det ryge ind
under den.

Hvilken bærbar er der tale om?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : alfeX[6705]

Dato : 07-08-02 20:56

Det er en fujitsu/siemens 850 mhz.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-08-02 08:20

> Det er en fujitsu/siemens 850 mhz.

OK. Jeg var bange for at det var en Presario...

Er der garanti på den?
Er det selve tastaturet?
Har du hældt skidt i den?

Hvis du vil forvente mere hjælp fra mig, så må du lige kigge i
Alternativet er at du ryger i killfilteret til de andre der konsekvent
bundciterer og ser stort på gældende netikette ...

Fra : alfeX[6705]

Dato : 09-08-02 14:32

der er desværre ik mere garranti på den, ellers havde jeg sgu smidt den til
rep. :) Jeg tror det er de der små "dioder" som er halv smadret. Selve
knappen på tast "1" sidder ik fast men alligevel når jeg f.eks åbner word så
skriver den "11111..." automatisk
Jeg har ik hældt skidt i den. Tror bare det måske er mig som har trykket
for hårdt på knapperne engang :p

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-08-02 07:57

> [...]

> skriver den "11111..." automatisk
> Jeg har ik hældt skidt i den. Tror bare det måske er mig som har trykket

Kiggede du på linket?

Jeg kommer med et svar når du har læst og forstået.

Fra : alfeX[6705]

Dato : 11-08-02 16:27

> Kiggede du på linket?
>
> Jeg kommer med et svar når du har læst og forstået.

Ja jeg har kigget på det, og har forstået det!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-08-02 07:47

> Ja jeg har kigget på det, og har forstået det!

Ja, det kan jeg se.

Der er ikke små 'dioder' i tastaturet.

Du siger at knapperne ikke sidder fast, men alligevel opfører de sig som
sådan. Hmmm... Noget kunne tyde på en meget mekanisk defekt dernede. Noget
der er knækket evt.

Det lyder som et nyt tastatur. Du kan sende maskinen til rep. eller du kan
bestille et nyt tastatur og selv skifte det. Du kan også finde en som vil
tilbyde at skifte det for dig.

Hvad er det nøjagtige modelnummer på notebook'en?
Det var en Fujitsu-Siemens, ikk'?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Skriv lige lidt info om det indlæg I svarer på;
vi andre er jo ikke tankelæsere...

Fra : alfeX[6705]

Dato : 12-08-02 15:55

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message

> Der er ikke små 'dioder' i tastaturet.

Jo der er. Altså under de de plastikknapper ligger der sådan nogen små sorte
flade "dutter".

> sådan. Hmmm... Noget kunne tyde på en meget mekanisk defekt dernede. Noget
der er knækket evt.

Det ser helt normalt ud udfra. Jeg kan ik se nogen ridset eller knækket. Men
det ku være man skal længere ind til "kernen" ?

> bestille et nyt tastatur og selv skifte det. Du kan også finde en som vil

Hvor plejer man at bestille det henne ?

> Hvad er det nøjagtige modelnummer på notebook'en?
> Det var en Fujitsu-Siemens, ikk'?

Jo Det er en Fujitsu-Siemens Amilo M Serie. Model No: M-6100

mvh alfeX

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-08-02 17:23

> Jo der er. Altså under de de plastikknapper ligger der sådan nogen små
sorte
> flade "dutter".

Det er nok et kontaktsæt.

> Hvor plejer man at bestille det henne ?

En Fujitsu-Siemens forhandler var sikkert et godt bud.

> Jo Det er en Fujitsu-Siemens Amilo M Serie. Model No: M-6100

Jeg prøver at se hvad jeg kan gøre...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-08-02 17:29

"alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> wrote in message

> Jo Det er en Fujitsu-Siemens Amilo M Serie. Model No: M-6100

Fujitsu-Siemens Computers Danmark kan nås på: +45 3948 7112

Fortæl dem at du skal bruge et nyt tastatur og at du selv kan montere det,
hvis du altså har mod på det.

Hvor bor du?

Fra : alfeX[6705]

Dato : 12-08-02 17:50

> Fortæl dem at du skal bruge et nyt tastatur og at du selv kan montere det,
> hvis du altså har mod på det.
>
> Hvor bor du?

Jeg bor i Esbjerg.

mch alfeX

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-08-02 18:19

"alfeX[6705]" <alfex@esenet.dk> wrote in message
> Jeg bor i Esbjerg.

Jeg bor på Als.

Jeg vil sikkert kunne skifte tastaturet, hvis du ikke selv tør...

Fra : alfeX[6705]

Dato : 12-08-02 18:50

> Jeg bor på Als.
>
> Jeg vil sikkert kunne skifte tastaturet, hvis du ikke selv tør...

Jeg siger bare mange tak for din hjælp og tid. Jeg skal nok kontakte dig når
jeg har fundet ud af mere.

Mvh alfeX