Film i SVCD format
Fra : Brinker

Dato : 06-08-02 09:53

Hej Gruppe

Ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge.
Mit problem er at jeg fornyligt kom til at downloade en film i et
format, jeg ikke har prøvet før.
Det plejer altid at være avi. men denne gang var det BIN/CUE.
Og det kan værken Media player eller Realoneplayer afspille.
Hvad gør jeg så.???

brinker

Fra : Mogens

Dato : 06-08-02 10:05

On Tue, 06 Aug 2002 10:53:19 +0200, Brinker <brinker@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>Det plejer altid at være avi. men denne gang var det BIN/CUE.
>Og det kan værken Media player eller Realoneplayer afspille.

Du har 2 muligheder.

BIN/CUE er et image af en CD og er beregnet til at
blive brændt tilbage på en CD. Dette kan f.eks. gøres
med Nero.

Hvis du bare vil se filmen kan du åbne BIN filen med
et program som Isobuster. ( nemt at finde med Google )
Så kan du kopiere filmen ud på harddisken og se den.
( det er sikkert en AVI eller MPG film )

mvh Mogens

Fra : Lars Brink

Dato : 06-08-02 10:19

> Hvis du bare vil se filmen kan du åbne BIN filen med
> et program som Isobuster. ( nemt at finde med Google )
> Så kan du kopiere filmen ud på harddisken og se den.
> ( det er sikkert en AVI eller MPG film )

Ellers er www.daemon-tools.com et ret godt bud også.

Mvh,

Lars

Fra : Brizz

Dato : 06-08-02 10:28

> Ellers er www.daemon-tools.com et ret godt bud også.

og et GODT bud...

Brian

www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-02 10:27

Brinker wrote:

> Ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge.

dk.edb.hardware.drev.cdrom er vist stedet.

> Mit problem er at jeg fornyligt kom til at downloade en film i et
> format, jeg ikke har prøvet før.
> Det plejer altid at være avi. men denne gang var det BIN/CUE.

...hvilket stort set svarer til et iso.
Stod der et sted at det er i SVCD format?

> Og det kan værken Media player eller Realoneplayer afspille.

LOL, selvfølgelig ikke.

> Hvad gør jeg så.???

Hvis du bare vil afspille den og så slette den, kan du måske "åbne" den
med Deamon Tools eller lign.

http://www.daemon-tools.com/ Masser at læse om :)

Ellers skal den brændes, nyere versioner af Nero kan godt finde ud af at
brænde bin/cue.

http://www.ahead.de/

Fra : Brinker

Dato : 08-08-02 07:30