MAJOR problem med MSI MS-6382! HJÆLP!!
Fra : freako

Dato : 06-08-02 01:35

For 4 måneder siden købte jeg en Medion Computer med et MSI MS-6382
bundkort. I den sidste månedstid er den begyndt at opfører sig
mærkeligt. Nogle gange kan den finde på at genstarte, ingen
Microsoft-blue eller noget der kunne tyde på at det var min Windows,
bare som om man trykkede på reset! Når den så genstarter, frivilligt
eller ej, står den og hænger ved IDE detect og kommer først videre
5-30min efter hvis man ikke tager strømmen helt!

Jeg har forsøgt at kigge på MSI's hjemmeside, men enten er den så
langsom at min browser laver timeout eller også virker den ikke...

please! nogen HJÆLP! eller i det mindste kunne hjælpe mig med at
skaffe en manual (har forsøgt MSI's hjemmeside!) for det var Medion
ikke smarte nok til at levere med....

NB!
computer spec. hvis det kan hjælpe til løsning af problemet:
Motherboard: MSI MS-6382
CPU: Atlhon XP 1700+
RAM: 2x256mb DDR
Grafikkort: GeForce4 Ti 4200
HD1: 37,2GB 7.200rpm Unkown
HD2: 57,2GB 7.200rpm IBM DESKSTAR 120GXP
OS: Windows XP Pro

Fra : Bachelor

Dato : 07-08-02 02:00

"freako" <il_freako@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:d3b34c3f.0208051634.2b9646b5@posting.google.com...
> [...]

> Grafikkort: GeForce4 Ti 4200
> HD1: 37,2GB 7.200rpm Unkown
> HD2: 57,2GB 7.200rpm IBM DESKSTAR 120GXP

Har du købt den med Windows XP Pro ?
Har du købt den med 2 HD ?
Din historie er vist længere end at det "bare" begyndte ?

Fra : Hans

Dato : 11-09-02 16:17

freako skrev:

> please! nogen HJÆLP! eller i det mindste kunne hjælpe mig med at
> skaffe en manual (har forsøgt MSI's hjemmeside!) for det var Medion
> ikke smarte nok til at levere med....

Her kan du hente manualen til bundkortet:

http://www.msi.com.tw/program/support/manual/mnu/spt_mnu_detail.php?UID=291&
NAME=MS-6382

mvh, Hans