Browser
stl_s 3840
arlet 2470
History.
Fra : SpookiePower

Dato : 05-08-02 23:22

Jeg kan godt fjerne de besøgte hjemmeside adresser som kommer frem
når man trykker på pilen ude til venstre i URL feltet, så der ikke bliver
vist nogle adresser. Men hvis jeg så begynder at skrive www.a så vælter
det frem med alle de sider som begynder med a. Hvordan fjerner jeg
dette ? Normalt højre klikker jeg på browser logoet og klikker clear
history,
men det virker åbenbart ikke helt.

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 06-08-02 01:55

> [...]
> det frem med alle de sider som begynder med a. Hvordan fjerner jeg
> dette ? Normalt højre klikker jeg på browser logoet og klikker clear history,

I IE6 på dansk skal du gå ind i:

Der er der et punkt der hedder

Brug indbygget autofuldførelse til webadresser

Hvis du fjerner fluebenet i den skulle IE ikke længere forsøge at gætte på
hvad du er i gang med at indtaste.

Med venlig hilsen

Frank B. Daugaard
Site Builder

Fra : SpookiePower

Dato : 06-08-02 10:22

"Frank B. Daugaard" <fbd@oncable.dk> wrote in message

> [...]
>
> Brug indbygget autofuldførelse til webadresser
>
> Hvis du fjerner fluebenet i den skulle IE ikke længere forsøge at gætte på

Mange tak for hjælpen. Jeg kan godt finde menuen men jeg ikke finde
"Brug indbygget autofuldførelse til webadresser", da det er den engelske
jeg køre med.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-02 10:53

Tue, 6 Aug 2002 11:22:05 +0200, skrev "SpookiePower"
<boxjunk2600@hotmail.com>:

>Mange tak for hjælpen. Jeg kan godt finde menuen men jeg ikke finde
>"Brug indbygget autofuldførelse til webadresser", da det er den engelske
>jeg køre med.

Use AutoComplete for

Web adresses

Flueben fjernes.

Fra : SpookiePower

Dato : 06-08-02 15:38

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Use AutoComplete for
>
> Web adresses
>
> Flueben fjernes.
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Den var allerede slået fra...mærkeligt. Men det virker desværre ikke.

Fra : SpookiePower

Dato : 06-08-02 15:46

Nu virker det. Tak for hjælpen.

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 06-08-02 15:56

> Den var allerede slået fra...mærkeligt. Men det virker desværre ikke.

Der er også en autocomplete tingest under

gætter på at det hedder såen i den engelse version...
I den danske hedder det i hvert fald

Når du når derhen bør du kunne spotte et flueben der kan fjernes øverst i dialogboxen.

Med venlig hilsen

Frank B. Daugaard
Site Builder