Problem med DB2 Everplace Ver 7.2.1
Fra : Per Jensen

Dato : 05-08-02 19:57

Kalder de kloge hoveder

Jeg har et problem med DB2 Everplace Ver 7.2.1
Jeg har lige fået interessen for at programmere små programmer til min Palm
500.
Jeg har hentet hele pakken af programmer fra IBM og de er installeret.
1. oprettede en Test.ddl med følgende:

CREATE TABLE Test
(Felt1 Varchar(10),
Felt2 Varchar(20),
Felt2 Varchar(30),
Felt4 Varchar(40));

Her efter starter jeg et nyt projekt fra DB2 Everyplace Mobile Applikation
Builder.
Højreklikker på "Tables" og vælger "Import table" vælger min Test.ddl OK.
Højreklikker på Test og vælger "Launch from creation wizard..." OK
Nu Builder jeg OK Herefter skal der testes. Men ak efter at have overført
den til min emulator får jeg først en fejl :Test (unnown version) just read
from memory lokation 0x00000000, which is low memory.

Herefter kan jeg kun resette.

System Windows Xp

cygwin-b20.1
prc-tools2.0
Palm OS® 3.5 SDK for GCC
PilRC version 2.8

Hvad gør jeg forkert eller hvad mangler jeg af programmer

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Per Jensen