molefiskeri i Hirtshals?
Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 05-08-02 17:46

Hej!

Hvor er der bedst at fiske i Hirtshals - fra nordmolen eller fra
sydmolen? - eller er det lige godt?

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : Ole Sahl

Dato : 05-08-02 20:17

On Mon, 05 Aug 2002 18:45:55 +0200, "[9000] thorkild nielsen"
<bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> wrote:

>Hej!
>
>Hvor er der bedst at fiske i Hirtshals - fra nordmolen eller fra
>sydmolen? - eller er det lige godt?

Det er lidt afhængigt af hvad du vil fange.

Hvis det er fladfisk du går efter vil jeg nok bruge Sydmolen.

Men er det makreller du vil have på krogen så er det helt klart
Nordmolen du skal ud på.

Ole Sahl
www.MandeZonen.dk

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 06-08-02 15:42

Jeg var i Hirtshals i dag.

Nordmolen kunne vi kun komme halvvejs ud af inden der stod et
forbudsskilt, og det var i praksis umuligt at fiske fra de store skæve
stenblokke for folk som mig og min kammerat.

Sydmolen, som ender inde i yderhavnen var fin at stå på, men der var et
arbejdsfartøj, som gravede i havnebunden og flyttede rundt på store
sten. Derfor var vandet meget plumret.
Der var nogle andre, som fangede undermålere på sandorm. Vi havde rejer
med, og det gav ingenting.

Fra : Ole Sahl

Dato : 06-08-02 21:35

On Tue, 06 Aug 2002 16:42:16 +0200, "[9000] thorkild nielsen"
> [...]

>sten. Derfor var vandet meget plumret.
>Der var nogle andre, som fangede undermålere på sandorm. Vi havde rejer

hmm et forbudt skilt det må jeg have overset *G* det er et stykke tid
siden jeg har været ude på nordmolen og jeg kan ikke huske om de har
sat hegn op ellers plejer vi at gå ud til der hvor molen har et knæk
ind imod sydmolen også kaste ud derfra.

Det er jo ikke nødvendigt at komme helt ned til vandet men indrømmet
det er ikke for børn at gå / hoppe / klatre / kravle / springe der ud.

Mvh.
Ole Sahl
www.MandeZonen.dk

Ole Sahl