ikke længere hul igennem...
Fra : J.F.K

Dato : 05-08-02 17:28

Hej gutter !!!

Jeg er simpelthen ved at få spat af netværk ! Nu har jeg brugt de sidste 9
timer med at prøve at få hul igennem igen.
I går morges virkede det, så har jeg haft den ene pc'er (pc2) slukket nogle
timer og da jeg så starter den igen i aftes kom den under boot frem og sagde
at den havde fundet nu hardware. Jeg kiggede spændt for at se hvad pc'en
havde været ude at købe af nye ting *s* Men der stod at netkortet skulle
indstalleres. Det har jeg så gjort en 3-400 gange siden
Men der er ikke hul igennem, jeg kan på begge pc'er pinge sig selv! men ikke
den anden.
På et tidspkt blev jeg så træt af "pc2" at jeg formaterede den og
installerede win xp på ny.
Med samme resultat.
Begge pc'er kører WinXP pro, og begge siger de at der er oprettet
"LAN-forbindelse m. hastighed 100.0 Mbps"
Selv om der ikke er hul igennem. Endviddere bruger jeg en 100mbps switch +
at jeg har prøvet med direkte kabel (krydset) og lige meget hjælper det.

Hvad er der galt!!!???

--

- - -

Mvh. John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-08-02 17:53

"J.F.K" <flintstone@oncable.dk> wrote in message

> Hvad er der galt!!!???

Måske et defekt netkort.. Ellers prøv at sæt kortet i et andet PCI slot.. Og
prøv igen

Fra : J.F.K

Dato : 05-08-02 18:42

Du er bare for god til det der mand *S*

Det var jo lige hvad der var sket. at netkortet imens det har været slukket
døde
Så heldigvis havde jeg 1 xtra og der var hul igennem lige med det samme!!!
Tak for det, jeg tror at jeg har været for træt til selv at komme på den
idé.

mvh. John

Fra : 187

Dato : 07-08-02 08:25

kan du komme på internettet ??? 01.news.tele.dk> indlæg :

http://www.kandu.dk/