DIN / PS2 - stik
Fra : Jan Bach-Hansen

Dato : 05-08-02 16:53

Kan man konvertere et PS2-stik til tastatur, så det kan bruges i en ældre
maskine med Din-stik, og hvis, er der så nogen, der kender benforbindelsen?

vmh
jan

Fra : TB303

Dato : 05-08-02 17:52

Jan Bach-Hansen <jan@bach-hansen.com> skrev i
> Kan man konvertere et PS2-stik til tastatur, så det kan bruges i en ældre
> maskine med Din-stik, og hvis, er der så nogen, der kender
> [...]
så vidt jeg ved kan man købe PS2 til DIN-stik..........ca 50,- kr. i Bilka
bl.a.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 06-08-02 12:15

TB303 wrote:

> Jan Bach-Hansen <jan@bach-hansen.com> skrev i
> benforbindelsen?

> så vidt jeg ved kan man købe PS2 til DIN-stik..........ca 50,- kr. i Bilka
> bl.a.

Koster 30 hos Zitech.

/klaus

Fra : Peter

Dato : 06-08-02 12:05

Her er benforbindelserne på PS/2 og DIN, det skal dog siges at jeg ikke ved
om de bare skal forbindes lige over, men det går jeg stærkt ud fra at de
skal.

PS/2 female:
Pin:
1 - Data