Lasat SafePipe og XP native VPN klient
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 05-08-02 13:34

Hejsa,

På Eicons site er en beskrivelse af opsætning af Win2000s indbyggede
VPN-klient imod Lasat SafePipe.

Er der nogen der ved om samme eller anden fremgangsmåde kan anvendes for at
oprette forbindelse til den indbyggede klient i Win XP?

På forhånd tak!

/Kasper

Fra : Jakob K. Nielsen

Dato : 07-08-02 20:37

> [...]
at
> oprette forbindelse til den indbyggede klient i Win XP?

------------
Det kan den godt, men ligesom i Win2000 er det en noget omstændig process.
Vent hellere til Eicon's nye VPN klient kommer på gaden.

/Kvistgaard

Fra : Jesper Andersen

Dato : 17-10-02 07:48

Hejsa...
Jeg har præcis samme problem ! Jeg har også en Safepipe og en XP
computer, som skal kobles sammen via VPN.

Men jeg har snakket med Eicon, og der kommer IKKE en ny version af
deres klient, da firmaet mere eller mindre er gået konkurs.
De fortalte mig, at eneste måde var at konfigurere det med
certificater, og XP's native client.

Men ER der nogen der kan hjælpe mig med lidt teknisk bistand i den
forbindelse, for man skal sætte Ip sikkerhedspolitik op, og det har
jeg ikke styr på....

Jesper Andersen
E-Mail: REMOVEja@palby.dk

Fra : Jesper Andersen