Infrarød
Fra : Brizz

Dato : 05-08-02 13:33

Kan man købe en extern infrarød modtager/sender til sin stationære pc?
og hvor kan man købe dem og gerne pris også.
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Finn

Dato : 05-08-02 19:09

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man købe en extern infrarød modtager/sender til sin stationære pc?
> og hvor kan man købe dem og gerne pris også.

Jeps! De kan fåes både som USB og Seriel-port. Herudover kan den bl.a. fåes
til Asus bundkort så der er en lille modtager/sender som sidder på en
ledning.
Priser ligger fra ca. 300 kr og opefter (så vidt jeg husker).

Jeg har en Asus ir til salg hvis det har interesse....

Fra : Brizz

Dato : 06-08-02 10:48

> Jeg har en Asus ir til salg hvis det har interesse....

til bundkortet??
Har et Soltek bundkort. Men hvis det er til USB så er jeg nok på.

Brian

www.gronaerten.dk

Fra : Finn

Dato : 06-08-02 17:20

> til bundkortet??
Ja
> Har et Soltek bundkort. Men hvis det er til USB så er jeg nok på.
Jeg ved ikke om den kan bruges til dit bundkort eller det kun er til Asus.
Stikket er et fladt et med fire stik i på langs.

Fra : Mizar

Dato : 06-08-02 17:30

"Brizz" <bs@(fjernmig)gronaerten.dk> wrote in message news:Qfu39.3334$G3.471661@news010.worldonline.dk...
> Kan man købe en extern infrarød modtager/sender til sin stationære pc?
> og hvor kan man købe dem og gerne pris også.
> Mvh Brian

Mon det er sådan en her du søger ?
<http://www.thansen.dk/product.asp?c=79983484&n=282595267&pn=626211049>

Mvh