adsl i flere telefonsstik i huset
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 05-08-02 12:28

Hejsa
Jeg deler en lejlighed med en kammerat og vi vil gerne have adsl. Der
er telefonstik i begge værelser. Er det muligt at føre
adsl-forbindelsen igennem begge stik, så vi er fri for at skulle
trække vores eget netværk ? Vi vil gerne begge på nettet, men har ikke
brug for et netværk imellem vores computere. Vi har kig på en
Telia@home-løsning.

På forhånd tak

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-08-02 12:35

"Thomas Dolberg" <dolberg@imv.au.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at føre
> adsl-forbindelsen igennem begge stik, så vi er fri for at skulle
> trække vores eget netværk ?

Nej

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-08-02 18:51