www.sitecenter.dk/min_hjemmeside ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-08-02 12:55

Hvis man har fået en hjemmeside hos TDC-Internet med adressen
www.sitecenter.dk/min_hjemmeside kan man så sende sine html-filer
via et ftp-program eller er man nødsaget tl at opbygge sin hjemmeside
(igen) via hjælpemidlerne på sitecenter.dk?

Har prøvet at få hjælp hos TDC-Internet på telefonnummer 80808035,
men det svar jeg fik dér, kunne jeg desværre ikke bruge til noget.

Claus

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 05-08-02 12:59

Claus E Beyer wrote:
> [...]
> via et ftp-program eller er man nødsaget tl at opbygge sin hjemmeside
> (igen) via hjælpemidlerne på sitecenter.dk?

Du er nød til at bruge hjælpemidlerne på sitecenter.dk, det er den måde
det koncept fungerer på.

Du vil sikkert hellere have fat i en af home-serverne, hvis du selv har
styr på HTML. Se mere på http://internet.opasia.dk/hjemmeside/homeserver/

(( Flemming ))

ps. Spørg i øvrigt gerne i tele.internet.* grupperne, når det er
TDC-specifikt...
--
Flemming Mahler Larsen, Online Technology @ TDC Internet
http://card.netfactory.dk/ , +45 3552 6452

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-08-02 17:46

"Flemming Mahler Larsen" <mahler@DK.net> skrev i en meddelelse

> Du er nød til at bruge hjælpemidlerne på sitecenter.dk, det er den måde
> det koncept fungerer på.

Tak for det nedslående svar. Jeg har allerede min hjemmeside liggende som
html-filer. Jeg er så åbenbart nødt til atter at fremstille den i dette sitecenter-
hjælpemiddel?

> Du vil sikkert hellere have fat i en af home-serverne, hvis du selv har
> styr på HTML. Se mere på http://internet.opasia.dk/hjemmeside/homeserver/

Ja, men så får man sådan nogle dumme adresser, som ikke er til at huske udenad,
"homeNN.inet.tele.dk/min_hjemmeside".

TDC er ellers flink til at tilbyde gode e-mailadresser. Hvornår får TDC mon også
nogle gode hjemmesideadresser?

> ps. Spørg i øvrigt gerne i tele.internet.* grupperne, når det er
> TDC-specifikt...

Hvor finder man dem? Det ser ikke ud til at min newsserver "news.dfncis.de" har
nogen grupper der hedder sådan.

Claus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 05-08-02 17:55

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor finder man dem?

dtext.news.tele.dk

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-08-02 01:46

Claus E Beyer wrote:
> Ja, men så får man sådan nogle dumme adresser, som ikke er til at
> huske udenad, "homeNN.inet.tele.dk/min_hjemmeside".

Kan du så ikke bare bruge en gratis redirect service som
f.eks. http://home.v3.com

Vh Mark