Bærbare - hvor købes de bedst?
Fra : BlackOut

Dato : 05-08-02 11:49

Hvor ville i købe jeres bærbare hvis i skulle ha en?

Jeg tænker store butikker som Elgiganten, Electric City osv som har nogle
gode slagtilbud nogen gange (Århus)...men har også overvejet sådan noget som
Dell eller andet online-handel. Men Dell.dk er faktisk den eneste gode
bærbars-site jeg kender - har i andre gode?

Men der er mange steder som har latterligt høje priser, så jeg ville lige
høre om der er et definitivt bærbart sted at købe ind.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 05-08-02 13:15

Jeg ville købe hos www.dell.dk

Bla. fordi de har de bedste 3D kort (GeForce4MX440) til bærbare også
priserne også ok...